Orange Communications - De ce nu pot sa gasesc factura electronica?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-04-2024 11:04 PM - editat ultima oară la 02-04-2024 08:40 AM de DanielaH
De ce nu pot sa gasesc factura electronica la fel ca si in sfirsitul lunii Februarie 2024?
Trebuie sa achit factura si nici cum nu o gasesc S-a schimbat ceva on line ?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-04-2024 11:13 PM
@Ana33: Bun venit în Comunitate. Când a fost emisă factura? Celelalte facturi apar vizibile și plătite? Dacă DA, atunci este o eroare temporară și se va remedia curând. Ai încercat de pe ambele platforme: atât aplicația MyOrange cât și varianta desktop a contului tău MyOrange. Ai primit notificarea emiterii facturii pe email? Te așteptăm să revii cu detalii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-04-2024 11:18 PM
Multumesc pt raspuns. Factura trebuia sa fie emisa la sfirsitul lui Martie 2024 Nu am primit nici un email inca
Am incercat aplicatia MyOrange cit si varianta desktop.
Multumesc

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-04-2024 07:47 AM
Salut Ana. Atunci consider că poți să aștepți fără probleme câteva zile. Factura se emite cam la 2-3 zile de la data stabilită conform contractului. Deci fiind pe sfârșit de lună.... până spre 10 martie este ok. Pentru urgență, poți merge să plătești și într-un magazin Orange. Revino pe topic dacă nu se actualizează situația facturii în următoarele zile. O zi cu spor.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-04-2024 05:16 AM
Salutare!
Poate îți sunt utile informațiile de aici:
https://www.orange.ro/help/cum-imi-descarc-factura-din-aplicatia-my-orange-daca-am-servicii-orange-r...
Nu cred că s-a schimbat nimic, dar probabil este chestie de obișnuință.
Vezi dacă te ajută, iar dacă nu, revino pe topic.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2024 10:35 AM
@Ana33, s-a rezolvat situația? Poți vizualiza factura?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2024 09:03 PM
Buna seara Daniela din pacate nu pot sa gasesc factura. Platesc facturile de ani de zile si acum nu stiu ce s-a intimplat. Eu nu locuiesc in tara de aceia este foarte frusturant. Vreau sa iti spun care pasi ii urmez eu:
Consum si facturi, Plateste factura, mai mult. Cind introduc nr de tel fix sau cod abonat nu este recunoscut. Apoi este o intrebare care ar fi suma de plata pe care nu o stiu pina ce nu pot sa vad factura.
Ajutor !!!!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-04-2024 08:51 AM
Ana, o să rugăm colegii să verifice situația ta. Trimite-ne, te rog, codul de abonat și numărul de telefon în mesaj privat. Mulțumim.
