anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

nu pot vizualiza factura telefonie fixa in my orange

CristianE
Junior

In aplicatia my orange nu pot vizualiza factura de telefonie fixa, tv si internet. Mentionez ca am fost preluat de la Telekom si acum nu im pot accesa si vizualiza factura, ci doar pe cea de telefonie mobila.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Cristian,

Cel mai probabil vei avea nevoie de un cont nou pentru serviciile fixe, si folosesti aplicatia My Orange, pentru ca My Orange Fix nu mai e de actualitate.

Ai mai multe detalii aici.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

OROC ma redirectioneaza tot in vechea aplicatie.

linkurile din email ul cu factura sunt toate catre fix.orange.ro care nu mai exista!

nu pot adauga servicile fixe la cont (care e preluat de la telekom, nu are serie si nr CI, dar am incercat cu ultimele cifre din cnp sau parola de internet.. de fapt cu orice am incercat da aceasi eroare!

daca incerc sa creez alt cont imi spune ca codul de abonat este deja utilizat (OARE UNDE!)

 

 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Link-urile din email nu sunt actualizate. Probabil vor fi la un moment dat. 

Trebuie facut cont separat pentru OROC si accesat din aplicatia My Orange (care trebuie sa fie actualizata la zi). Si, din cate inteleg eu de aici, trebuie sa fie cu email si parola. Ai incercat cumva si varianta asta?

Client Orange

Nu pot crea cont. Imi spune ca codul de abonat este deja utilizat! Desi nu il vad in Myorange (fie pe web sau pe mobil si nici nu il pot adauga).

Daca intru in OROC si bag contul de abonat ma duce exact in vechiul cont unde nu am cum sa il adaug fiindca primesc eroarea de mai sus. 

Culmea, inca un email cu factura venit de la fix.orange.ro 🙂 care nu mai exista, plin de linkuri catre fix.orange.ro care nu mai exista  :). Debandada totala!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

https://www.fix.orange.ro/ exista si se incarca ok. Cel putin la mine. 🙂 Dar probabil ca link-urile directe din mail nu mai merg, intr-adevar. Din pacate, nu stiu ce sa zic de eroarea aia... Nu am abonament OROC (fost Telekom). Asta doar cineva de la Orange te poate ajuta daca reusesti sa iei legatura sunand la 300, 0374 300 300, sau pe chat-ul Djingo.

Client Orange

Se incarca dar apoi se duce pe orange.ro oricunde ai apasa... din 30 sept a disparut fix.orange si myorangefix.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Da, asa e. Ai dreptate. Aveam impresia ca varianta de web inca exista si se foloseste. Dar probabil ca n-am inteles eu bine.

Client Orange

oare din ce cont m-as putea deconecta , de vreme ce eu nu am un alt cont. M-ati preluat de la Telekom si m-ati pierdut in spatiu. de ce aceste raspunsuri super generale si evazive? 

CristianE
Junior

Din cate am reusit pana acum se poate face o plata fara a avea cont in myorange ca si asa il ai degeaba...De obicei ei trimit pe email cand se emite factura si suma de plata, codul de abonat...Odata primit emailul si cu suma si codul de abonat se poate plati prin linkul de mai jos...Nu e ok sa nu poti vedea factura si nici plata prin direct debit...Eu am ramas in aer ca nu s-a mai emis normal factura si banca nu a mai putut-o plati...Mai jos linkul

https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/