anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai pot vizualiza factura

C123
Începător

Buna ziua, de curand am incercat sa vizualizez facturile dar de cand au trecut de la my orange fix la orange un singur cont nu se mai poate face lucrul acesta. Mentionez ca luna trecuta am putut vizualiza factura.

5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator

Salut, @C123! Bun venit în Comunitate!

Ne dai, te rog, mai multe detalii? Primești vreo eroare sau ce se întâmplă când vrei să vizualizezi factura?

Ești client Orange sau Orange Romania Communications?

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Inteleg ca esti client Orange Romania Communications (fost Telekom Fix). Ti-ai adaugat serviciile pe cont? Poti accesa contul? Problema e doar cu factura?

Client Orange

Salut am problema  cu sectiunea de facturi /descarca factura nu mai apare pe cont. Intru in cont este activ dar...vezi capturaCaptură de ecran 2023-10-09 110434.jpg

FLo1
#StarMember

@C123: Bun venit în Comunitate. Utilizând aplicația MyOrange actualizată, sau din contul tău web al MyOrange, reconfigurează datele contului prin adaugarea serviciilor fixe în contul tău, alegând ”client Orange Communications”. Ulterior ar trebui să fie totul ok. Te așteptăm cu noutăți. Numai bine.

DanielaH
Moderator

@C123, ai reușit să adaugi serviciile în My Orange? S-a rezolvat situația cu vizualizarea facturii?