anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Telefon fix/cablu - serviciu deranjamente

petrescu_ioan
Începător

Doresc sa aflu adresa sau numarul de telefon a Serviciului Deranjamente Telefonie fixa/cablu  - pentru municipiul Fagaras, jud. Brasov -  pentru a anunta un deranjament a telefonului fix/cablu de mai mult de 6 luni, rastimp in care eu am platit  regulat factura telefonului fara a-l putea folosi. Unde ma pot adresa pentru a putea anunta defectiunea? De asemenea doresc inlocuirea vechiului telefon cu unul nou, modern.

 

1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ar fi 3 variante mai la indemana:

  • pagina de contact
  • telefonic la 300 (de pe un numar Orange) sau 0374.300.300 (din orice retea)
  • Djingo

Recomandarea mea ar fi sa faci separat cele doua solicitari (adica sa nu depinda una de cealalta).

Legat de telefon, te-ai gandit la un model sau un abonament anume?

PS: o rugaminte. Cand sunt defectiuni, anunta (prin cele 3 recomandari). E ciudat sa astepti si sa nu se intample nimic.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ar fi 3 variante mai la indemana:

  • pagina de contact
  • telefonic la 300 (de pe un numar Orange) sau 0374.300.300 (din orice retea)
  • Djingo

Recomandarea mea ar fi sa faci separat cele doua solicitari (adica sa nu depinda una de cealalta).

Legat de telefon, te-ai gandit la un model sau un abonament anume?

PS: o rugaminte. Cand sunt defectiuni, anunta (prin cele 3 recomandari). E ciudat sa astepti si sa nu se intample nimic.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Nu ai doar pentru orașul Făgăraș, ci pur și simplu un Serviciu clienți național.

Cel mai simplu este să le scrii din aplicația My Orange - Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Baftă!

MihaiC99
Junior entuziast

Salut,

Ai probleme doar cu telefonul fix?

Daca este vorba doar de telefon fix ai verificat cablul de legătura (cablu/mufe sa nu fie defecte neconforme).

Ar fi fost util daca ai fi avut un cablu mufat și un telefon de rezerva pentru a elimina câteva cauze posibile.

Miha_Z
#StarMember

Nu trebuia să aștepți o perioada așa de mare pentru a le aduce la cunoștință nefuncționalitatea serviciului. Ar fi trebuit să mergi in magazinul unde ai încheiat contractul și să le soliciti să facă o sesizare și de acolo să-ți de-a și un aparat mai modern daca putea fi înlocuit cel vechi.

Telefonul are o vechime de peste 50 de ani. Este un telefon analog cu tambur cu gauri. A functionat bine pana anul trecut cand s-a inlocuit conexiunea cu fibra optica. De atunci  nu a mai functionat . Initial telefoanele fixe apartineau de RomTelecom, apoi de Telekom, Digi iar acum de Orange. Nu doresc sa inlocuiesc telefonul fix cu unul mobil din motive  foarte bine intemeiate. Doresc doar sa inlocuiesc vechiul telefon cu unul nou, tot analog. Am telefon mobil si nu sunt multumit.

Salut,

Nu ar fi mai simplu să-ți achiziționezi singur un telefon din orice magazin fizic sau online.

Deci vorbim de aparatul fizic, nu de o disfunctionalitate a serviciului. Ar fi doua variante:

  • ori se schimba aparatul cu alt telefon fix pe tehnologia curenta (digitala)
  • ori se cumpara un adaptor care sa intermedieze semnalul digital si telefonul fix

Diferenta este data de faptul ca noul aparat telefonic (fix) va putea decoda semnalul corespunzator fara alte aparate si fire.

Buba este ca semnalul venit prin (presupun) fibra nu este compatibil cu modul de semnal pe care il poate decoda telefonul fix (tehnologiile sunt diferite).