anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

nu pot vizualiza factura telefonie fixa in my orange

CristianE
Junior

In aplicatia my orange nu pot vizualiza factura de telefonie fixa, tv si internet. Mentionez ca am fost preluat de la Telekom si acum nu im pot accesa si vizualiza factura, ci doar pe cea de telefonie mobila.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Cristian,

Cel mai probabil vei avea nevoie de un cont nou pentru serviciile fixe, si folosesti aplicatia My Orange, pentru ca My Orange Fix nu mai e de actualitate.

Ai mai multe detalii aici.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

23 Răspunsuri 23

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai adăugat serviciile fixe în cont? Dacă nu, încearcă așa:

https://www.orange.ro/help/orange-expert/aplicatia-my-orange/cum-adaug-un-numar-de-telefon-in-my-ora...

Dacă nu reușești, nu ai decât să le scrii în formularul de Contact, fiind logat în cont, adică aici:

https://www.orange.ro/contact/

Succes!

da,am incercat...faza e ca mie imi trebuie numarul de fix 021...si imi spune ca nu este valid....Am cont creat in aplicatia orange doar pe mobil.  Serviciile de telefonie fixa le aveam la Telekom ce au fost preluati de orange sia cums-au busit bazele de date. MErsi oricum de raspuns

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Cristian,

Cel mai probabil vei avea nevoie de un cont nou pentru serviciile fixe, si folosesti aplicatia My Orange, pentru ca My Orange Fix nu mai e de actualitate.

Ai mai multe detalii aici.

Client Orange

Am făcut conturi diferite. Pentru telef. fix imposibil de utilizat. Ori îs proști ori îs “Doctori “

De ce pt. Orange mobil nu-s probleme ?

Cred ca e un motiv de reziliere a contractului.

DanielaH
Moderator

@CristianE ai reușit să-ți activezi un cont nou în aplicația My Orange?

Da am cont demult in aplicata orange pentru mobil. In schimb nu pot adauga numarul de fix 021...Serviciile de telefonie fixa le aveam la Telekom ce au fost preluati de orange si  acum s-au busit bazele de date. MErsi oricum de raspuns

Eu am posibilitatea să descarc factura din aplicatie telefon, in schimb , de pe computer îmi este imposibil. Am schimbat parola , la sugestia unui reprezentant Orange si nimic. Oare de ce este asa complicat să gasesti un buton ”facturi”/ ”descarca”? Si Compania Apa a rusit să facă acest buton predictibil. Stresant !

 

Ia vezi pe aici:

https://youtu.be/WQICycWUFKk

 

sloop
Junior

Acesi problema o am si eu de cateva luni, linkul din emailul cu factura pentru tv si internet nu mai functioneaza. Din aplicatie nu pot adauga abonamentul(care e preluat de la Telekom). La adaugare primesc mesajul a aparut o eroare. Am gasit si contractul si NU are serie si nr de buletin . am incercat cu ultimele cifre din cnp si cu parola de acces internet. 

Exact aceeasi problema.../bine ca nu sunt singurul...

Sunt in aceiasi situatie. Imi spune numar invalid. Facut cont nou ...imi spune ca acest telefon e alocat altui cont. Am luat legatura cu cei de la Orange ...am spus ok , aveti o aplicatie naspa, inteleg ....dar trimiteti-mi factura pe mail. Am dat mail-ul ...o luna mi-a trimis apoi nu mi-au mai trimis nicicum. Daca as fi patron la Orange as concedia tot sectorul IT.

Nu se poate asa ceva ... am stat 3 luni cu fix-ul inchis deoarece eram in imposibilitatea de a plati factura. Acum ajung din nou in aceasta situatie

 

 

Bina ca am aflat, ca eu le-am trimis un email si cred ca a ajuns la cos...Faza e ca eu aveam totul la Telekom: telefonie fixa, internet si IPTV...acum o sa mi le opreasca pe toate...

Nu e normal asta..

DanielaH
Moderator

Salut!

Dacă aveți atât servicii de la Orange cât și de la Orange Romania Communications, veți avea două conturi separate, unul pentru Orange și unul pentru Orange Romania Communications, pentru a administra serviciile de la fiecare companie în parte. Deocamdata nu pot fi gestionate într-un singur cont serviciile de la ambele companii.

Pentru a trece de la un cont la celălalt în aplicația My Orange va fi necesară deconectarea dintr-un cont și reconectarea în celălalt.

Dacă ați folosit contul My Orange Fix în varianta web, de pe desktop sau mobil, totul funcționează ca și până acum deoarece acesta este separat și independent de aplicația mobilă. 

Tocmai ca nu functioneaza ca pana acum.

Linkul de pe email indinca catre fix.orange.ro care nu mai exista!