la 16-03-2023 11:13 AM - editat ultima oară la 16-03-2023 11:21 AM de DanielaH
Bună ziua! De când cu schimbarea aceasta de la Telekom la Orange, nu îmi mai pot adăuga serviciile în aplicație, pentru a urmări mai ușor facturile și tot ce ține de aceste servicii. M am logat cu același email pe care îl aveam și înainte, pun codul se abonat și după ce adaug parola Selfcare îmi spune că nu s a identificat serviciul, înainte îmi spunea că este deja înregistrat acest cont. Am problema asta exact de când s a schimbat aplicația. Și pe mail nu primesc niciodată factura la timp.
la 16-03-2023 11:24 AM
Salut,
Ai aici un tutorial cu privire la adaugarea serviciilor OROC in My Orange. Vezi daca reusesti asa.
Daca ai si servicii oferite de Orange Romania (nu Orange Romania Communications), accesul se face cu cont separat, alternand intre cele doua.
De asemenea, iti recomand sa parcurgi sectiunea Tutoriale pentru alte informatii utile cu privire la serviciile OROC.
la 16-03-2023 11:30 AM
Alexandra, uita-te si aici si poate gasesti solutia, in functie de situatia ta.
la 17-03-2023 09:48 AM
@Alexandra4, s-a rezolvat situația, ai reușit să adaugi serviciile în My Orange? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor