la 28-06-2023 07:55 PM
Buna ziua, incerc sa mi adaug serviciile pe aplicația My Orange Fix dar acesta imi spune ca serviciile mele sunt deja asociate unui cont dar nu mai am niciun alt telefon si nu mai folosesc această aplicație pe alt telefon. Ce as putea face?
28-06-2023 08:43 PM - editat 28-06-2023 08:48 PM
@Ema_Paula: Bun venit în Comunitate. Pentru adăugarea serviciilor fixe în MyOrange, urmează pașii acestui tutorial. Dacă deții un cont pentru servicii aferente Orange România, pentru serviciile OROC te vei loga în MyOrange pe baza adresei de email și a unei parole, diferită de contul MyOrange pentru Orange România. Detalii pentru crearea unui cont MyOrange pentru servicii gixe, regăsești aici. Revino pe topic pentru alte detalii. Succes.
28-06-2023 08:48 PM - editat 28-06-2023 08:49 PM
Salut,
Daca ai asociata adresa de email unui alt cont, si nu-l mai folosesti, suna la 300 (sau 0374 300 300 din orice rețea) si vezi daca iti pot dezactiva contul respectiv, astfel incat sa poti folosi aceeasi adresa de mail pentru noul cont. Daca nu, poti incerca cu o alta adresa de email.
Pentru adaugarea serviciilor, poti folosi tutorialul oferit de Flo mai sus.
29-06-2023 01:41 PM - editat 29-06-2023 01:41 PM
Trimite o solicitare de anulare a contului anterior My Orange Fix, însoțit de copia CI, pentru siguranța contului la serviciu.clienti@orange.com
la 03-07-2023 05:00 PM
Ema, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor