anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce cont online voi avea dacă sunt client Orange Romania Communications?

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Contul MyAccount poate fi în continuare accesat în browser din pagina https://fix.telekom.ro/

 

Aplicația mobilă devine My Account Fix și trebuie descărcată din Google Play, App Store sau Huawei Store. Aplicația este disponibilă doar pentru clienții Orange Romania Communications și cuprinde aceleași servicii ca înainte de tranzacție. Datele de logare rămân și ele aceleași. 

 

Clienții Orange vor avea în continuare la dispoziție contul și aplicația My Orange cu toate funcționalitățile cu care suntem obișnuiți.

 

Update 28.03.2022

Aplicația MyAccount Fix a devenit My Orange Fix.

Pentru actualizarea numelui aplicației nu este necesară reinstalarea aplicației, ci doar actualizarea ei.

La deschiderea My Orange Fix se va primi un mesaj cu un link către App Store/ Google Play. 

Trebuie doar dat click pe butonul Update/ Actualizează. 

Datele de logare, setările și serviciile disponibile rămân aceleași.

 

Update sept. 2022

Din 30 septembrie 2022 aplicația mobilă My Orange va înlocui My Orange Fix. Mai multe detalii aici - https://comunitate.orange.ro/questions/3011399-30-septembrie-2022-aplicatia-mobila-my-orange-inlocu...

 

1 Răspuns 1

ASS
Începător
Cine stie? Nu primesc facturan si dupa un timp sunt sunat ca am depasit termenul Ii dau adresa de email sa-mi trimita o factura mi se spune ca da si nu vine nimic. Este un dezastru. Am reusit sa reziliez un abonament dupa 5 luni. Tot timpul sa maiciupeasca ceva. Este de necrezut ca o firma mare sa aiba un asemenea comportament.