anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

nu mă pot conecta la aplicația my Orange de la fostul telekom

Gica53
Junior

am băgat datele de conectare corect pe care le aveam

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut!

Aplicația mobilă My Orange a înlocuit My Orange Fix. Uite aici un topic care te poate ajuta.

Rezumând:

- de ieri, 29 septembrie sunt disponibile în Stores versiunile noi ale aplicației My Orange, cu funcționalitățile integrate pentru clienții Orange Romania Communications

- astăzi a fost decomisionată aplicația My Orange Fix, iar alienții sunt redirectati în Stores către aplicația My Orange

- aplicația My Orange se accesează folosind adresa de e-mail și parola pentru My Orange Fix și de aici se gestionează serviciile Orange Romania Communications

- pentru serviciile Orange se folosește în continuare contul My Orange la logarea in aplicatiie

- clienții cu ambele tipuri de servicii vor avea două conturi separate, unul pentru Orange Romania Communications și unul pentru Orange, pentru a administra serviciile de la fiecare companie în parte; deocamdata nu pot fi gestionate într-un singur cont serviciile de la ambele companii

accesarea contului My Orange Fix cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă; dacă nu ai înregistrat până pe 30 septembrie adresa de e-mail și parola în aplicația My Orange Fix, trebuie să îți creezi un cont nou în aplicația My Orange pentru gestionarea serviciilor Orange Romania Communications

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Pololica
Maestru

Incearca o resetare a parolei.

Nu merge conectarea serviciilor de la fostul telekom nici de pe my Orange deckstop spune că este an mentenanță 

Atunci e clara problema. Incearca eventual un pic mai tarziu.

arsradu
Campion

Ar fi util sa stim si ce se intampla mai exact. Primesti eroare? Daca da, ce eroare? 

A apărut  o problema ancercatii mai târziu nu ma pot conecta serviciile de tv și net de la fostul telekom 

Buuun. Asa e mult mai bine. Inseamna ca e o problema cu autentificarea pe partea de servicii OROC.

Poti incerca intr-adevar un pic mai tarziu, sau eventual poti incerca de pe varianta de PC.

Teoretic, daca problema e generala, nu ar trebui sa mearga nici de acolo. Incearca, si spune-ne daca a mers. Daca nu, poti incerca eventual sa iei legatura cu cineva de la relatii clienti (la 300, de exemplu), si sa faci o sesizare.

Si da, e posibil sa fie probleme temporare si sa se rezolve mai tarziu. Deci, poti incerca si un pic mai tarziu, sa vezi daca s-a rezolvat ceva.

Dar incearca intai de pe web. Poate merge asa.

DanielaH
Moderator

Salut!

Aplicația mobilă My Orange a înlocuit My Orange Fix. Uite aici un topic care te poate ajuta.

Rezumând:

- de ieri, 29 septembrie sunt disponibile în Stores versiunile noi ale aplicației My Orange, cu funcționalitățile integrate pentru clienții Orange Romania Communications

- astăzi a fost decomisionată aplicația My Orange Fix, iar alienții sunt redirectati în Stores către aplicația My Orange

- aplicația My Orange se accesează folosind adresa de e-mail și parola pentru My Orange Fix și de aici se gestionează serviciile Orange Romania Communications

- pentru serviciile Orange se folosește în continuare contul My Orange la logarea in aplicatiie

- clienții cu ambele tipuri de servicii vor avea două conturi separate, unul pentru Orange Romania Communications și unul pentru Orange, pentru a administra serviciile de la fiecare companie în parte; deocamdata nu pot fi gestionate într-un singur cont serviciile de la ambele companii

accesarea contului My Orange Fix cu numărul de telefon și codul PIN nu mai este posibilă; dacă nu ai înregistrat până pe 30 septembrie adresa de e-mail și parola în aplicația My Orange Fix, trebuie să îți creezi un cont nou în aplicația My Orange pentru gestionarea serviciilor Orange Romania Communications