la 03-11-2025 01:45 PM - editat ultima oară la 03-11-2025 01:54 PM de DanielaH
Bună Ziua. Știe cineva de ce nu pot sa aleg din oferta de telefoane reconditionate la prelungire abonament de Black Friday ! Pana ieri se putea. Mulțumesc.
la 03-11-2025 04:51 PM
Bună. Am doua numere: unul prepay și un abonament care le gestionez de pe același cont. Ca sa îmi apara telefoane reconditionate la oferta trebuia sa ma loghez cu o a- doua adresa de e-mail pt numărul de abonament .
03-11-2025 01:53 PM - editat 03-11-2025 01:57 PM
Salutare!
Accesarea telefoanelor recondiționate și introducerea în cos se realizează fără probleme.
https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane?filter=Reconditionate3,Instoc,Rate
Ce oferta nu poți accesa? Ce eroare primești?
Poți contacta magazinul online prin chatul de pe site sau la adresa de email: magazinonline@orange.ro
la 03-11-2025 02:06 PM
Bună Mihai. Am un abonamnet care expira luna aceasta si doresc la prelungire sa aleg un telefon reconditionat. Daca ma loghez pe aplicația Orange cu numărul de abonament nu îmi mai arata nicăieri opțiuni de telefoane reconditionate doar telefoane noi.
Dacă intri la secțiunea telefoane reconditionate, de pe site fără sa te loghezi , vei vedea ca de azi ai doar opțiunile: abonament nou, cartela prepay și preț telefon întreg. Nu mai exista opțiunea prelungire abonament ca pana ieri.
Link-ul pe care l-ai trimis te direcționează la Orange dar nu deschide ofertele .
la 03-11-2025 02:11 PM
Rectific . Link-ul trimis se deschide doar ca numărul de telefon asociat profilului meu nu e abonament . Am 2 numere.
la 03-11-2025 03:26 PM
@RoxanaMM : Care este situația de fapt? Sau ai clarificat problema? Adică nu s-a putut prelungi pentru că abonamentul era de fapt număr prepay?
la 03-11-2025 04:51 PM
Bună. Am doua numere: unul prepay și un abonament care le gestionez de pe același cont. Ca sa îmi apara telefoane reconditionate la oferta trebuia sa ma loghez cu o a- doua adresa de e-mail pt numărul de abonament .
03-11-2025 05:18 PM - editat 03-11-2025 05:18 PM
Fiind un singur cont trebuia doar selectat numărul de abonament de pe cont în locul celui de prepay. Bine că s-a clarificat situația.
Te așteptăm în Comunitate și cu alte întrebări, idei, soluții sau chiar cu impresii despre telefonul pe care dorești să-l cumperi online. Pe curând.
03-11-2025 02:25 PM - editat 03-11-2025 02:35 PM
Nu intampin aceasta problema. Ai putea incerca o ștergerea a cache-ului și cookie-urilor din browser. Loghează-te cu contul my Orange și selectează numărul pentru care dorești prelungirea. Dacă nu reușești contactează magazinul online prin chatul de pe site (se deschide o fereastra atunci când navighezi pe site,) sau pe adresa de email pentru suport.
la 03-11-2025 04:52 PM
Am rezolvat, mulțumesc de mesaj. Trebuia sa ma loghez cu o alta adresa de e-mail pt numărul de abonament.
03-11-2025 05:02 PM - editat 03-11-2025 05:03 PM
Mă bucur că ai rezolvat!
Dacă numărul de abonament și prepay sunt asociate aceluiași cont nu este neapărat necesar conectarea cu alt cont (adresa de email). Selectezi numărul de abonament ca în imagine.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor