anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot face cumparaturi in Magazinul Online!

MariusLiviu
Explorator

Buna ziua,

De cateva saptamani nu mai pot face cumparaturi in magazinul online. Adaug un produs in cos si cand incerc sa apas butonul "Mergi la detalii livrare", butonul nu este activ si imi apare un banner prin care sunt instiintat ca nu pot cumpara din magazinul online, sa ma duc la un magazin fizic. Problema e ca atunci cand vreau sa cumpar un telefon cu prelungirea abonamentului. In magazinul fizic cei 300 de euro puncte Orange Thank You pe care le am valoreaza doar 100..... Punctele le-am strans destul de greu platind facturi de peste 300 de lei lunar la timp, facand reincarcari prepay si facand tranzactii Orange Money.  

Asa ca dupa 25 de ani vechime in Orange sunt in situatia in care nu pot sa-mi folosesc punctele OTY pentru achizitia unui telefon cu abonament pe doi ani. Am incercat la serviciul clienti, mailuri etc. Degeaba...

As dori sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva si care ar fi solutia sa cumpar un telefon sau accesoriu din magazinul online nu din cel fizic. Plus ca programul nu imi permite sa ma deplasez la un Orange Shop, cel mai apropiat fiind la 40 km

Multumesc anticipat!

1 Soluţie acceptată‚

Salutare, @MariusLiviu !

Am verificat și noi situația contului tău și acum totul este în regulă. Dacă încă dorești să achiziționezi produse din Magazinul Online Orange, poți încerca să plasezi o nouă comandă.

 

Vizualizare soluţie în postul original

46 Răspunsuri 46

Florin, s-a rezolvat situația? Ai încercat și din varianta web sau folosind alt browser?

Florin
Cunoscător

S-a rezolvat, am incercat o simulare in cos cu alt telefon și a funcționat normal. Simularea cu telefonul pe care îl vroiam, se pare că pe site arăta că e pe stock dar de fapt nu era în stock. Și de aici și eroarea, zic eu. Mulțumesc pentru interes.