anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot face cumparaturi in Magazinul Online!

MariusLiviu
Junior entuziast

Buna ziua,

De cateva saptamani nu mai pot face cumparaturi in magazinul online. Adaug un produs in cos si cand incerc sa apas butonul "Mergi la detalii livrare", butonul nu este activ si imi apare un banner prin care sunt instiintat ca nu pot cumpara din magazinul online, sa ma duc la un magazin fizic. Problema e ca atunci cand vreau sa cumpar un telefon cu prelungirea abonamentului. In magazinul fizic cei 300 de euro puncte Orange Thank You pe care le am valoreaza doar 100..... Punctele le-am strans destul de greu platind facturi de peste 300 de lei lunar la timp, facand reincarcari prepay si facand tranzactii Orange Money.  

Asa ca dupa 25 de ani vechime in Orange sunt in situatia in care nu pot sa-mi folosesc punctele OTY pentru achizitia unui telefon cu abonament pe doi ani. Am incercat la serviciul clienti, mailuri etc. Degeaba...

As dori sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva si care ar fi solutia sa cumpar un telefon sau accesoriu din magazinul online nu din cel fizic. Plus ca programul nu imi permite sa ma deplasez la un Orange Shop, cel mai apropiat fiind la 40 km

Multumesc anticipat!

1 Soluţie acceptată‚

Salutare, @MariusLiviu !

Am verificat și noi situația contului tău și acum totul este în regulă. Dacă încă dorești să achiziționezi produse din Magazinul Online Orange, poți încerca să plasezi o nouă comandă.

 

Vizualizare soluţie în postul original

37 Răspunsuri 37

MariusLiviu
Junior entuziast

Da, de pe desktop am intrat

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

E o problemă mare înseamnă. Neapărat trebuie să le scrii pe email la adresa magazinonline@orange.ro.

Salutare, @MariusLiviu !

Am verificat și noi situația contului tău și acum totul este în regulă. Dacă încă dorești să achiziționezi produse din Magazinul Online Orange, poți încerca să plasezi o nouă comandă.

 

Multumesc mult @GeorgianaD !

am verificat acum și funcționează. Nu am finalizat comanda dar am urmat toți pașii pana la plată. Merge!

Multumesc!

Salutare! Mulțumim și noi pentru veștile bune!

Mulțumesc Comunității Orange pentru implicare și sfaturi!

Numai bine!

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Bine că s-a rezolvat! Mulțumim și noi !

MariusLiviu
Junior entuziast

@FLo1  de pe desktop, degeaba. Am stat mai mult de 30 de minute 

FLo1
#StarMember

@MariusLiviu: Back! Apare în primele secunde de la accesarea paginii magazinului online (versiune desktop colțul dreapta jos... lângă ceas (vezi foto mai jos)) și dispare dacă o ignori sau nu ai activitate pe pagină. Succes.

FLo1_0-1689764000749.png

 

 

Este o fereastră pop-up în colțul drwapte jos. Dacă ai dat vreo restricție de blocare ferestre pop-up ... este posibil să nu apară, dar rămân celelalte modalități de contact. 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci, dar cred că cel mai bine este să le spui celor de la Magazinul online Orange.

O poți face prin trimiterea unui email la adresa magazinonline@orange.ro sau să le scrii chiar în acel chat ce se deschide când ai nevoie să plasezi o comandă online și nu reușești. Practic, dacă stai mai mult timp pe un produs din Magazinul online, ți se deschide o fereastră, unde poți să intri in legătură cu ei. 

Probabil că este vreun bug in sistemul lor la contul tău și trebuie resetat ceva. Am pătit și eu și am rezolvat prin contactarea directă a celor de la Magazinul online prin una dintre metodele enumerate.

Sper să reușești!

De scris pe email poți să le scrii oricând, dar în chatul acela vor intra doar în cursul săptămânii, parcă între 9-20 sau ceva de genul.

Succes!

MariusLiviu
Junior entuziast

Salut,

Multumesc pentru raspuns!

Am incercat deja dar degeaba...

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Dacă le-ai scris, eu te sfătuiesc să încerci mâine, după ora 9 să le scrii pe pagina de chat care se deschide și te întreabă dacă ai nevoie de ajutor pentru a plasa o comandă. Le scrii acolo tot ce s-a întâmplat și sigur te vor suna ei.  Mai încearcă, cine știe din ce motive nu ai reușit până acum!

MariusLiviu
Junior entuziast

Le-am scris si pe pagina de chat, mi s-a raspuns ca "beneficiez de conditii speciale" si ca este o hotarare a companiei. Am incercat cam tot ce se poate incerca, problema persista de vreo doua luni

Adică ce fel de ”condiții speciale”? Să înțeleg că ai abonamentul parte dintr-un pachet care nu poate fi modificat decât afectând și alte servicii (gen ”LOVE” sau similar)? Sau că modificarea acestuia nu poate fi făcută online? Atunci este altă poveste.....