anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare comenzi online

danielmr
Junior
Am o problema cand incerc sa plasez o comanda online. Primesc eroarea asta: "Nu poti achizitiona produse in rate pana cand comenzile anterioare nu sunt finalizate !". Am cautat aici si am inteles ca are legatura cu comenzile anterioare nefinalizate. Am intr-adevar 2 comenzi anterioare care au status gresit. Ele sunt finalizate din 2020 dar cumva in magazinul online de la profilul meu apar in stare incipienta. Am apelat serviciul clienti si mi s-a dat termen intre 3-30 zile lucratoare - mi se pare absurd de mult. Pana atunci e posibil ca oferta care ma intereseaza sa nu mai fie! Am observat ca altcineva care a avut aceeasi problema a rezolvat aici in 2 ore!
8 Răspunsuri 8

Jay
Campion certificat
Salut! Cel mai probabil nu era weekend, cand s-a rezolvat asa repede.. Când situația a cerut-o, au mai intervenit și reprezentații Orange din comunitate, insa, zilele astea, probabil lucrează putina lume. Inteleg ca e neplăcută situația, am întâmpinat si eu, în timp, unele situatii și știu cum e când trebuie sa se rezolve acum.. Apropo de comenzi nefinalizate, am și eu o comanda din 2007 în situația asta, un Nokia 7373, dar, n-am avut niciodată probleme cu alte comenzi din cauza asta.. telefonul a fost livrat, nu știu de ce a rămas asa.. Mai ai comenzi anterioare în rate, care încă nu s-au finalizat, adica n-au fost achitate integral inca? Eu asta înțeleg din eroarea aceea.. dar, poate ma înșel..

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Uită-te bine, să nu ai vreo comandă nefinalizata ( în coș), mult mai recentă. Am pățit și eu zilele trecute ceva asemănător și mi-a apărut același mesaj, dar cu o zi înainte făcusem o simulare și uitasem alt produs în coș. După ce am șters acel produs, am putut să fac ceea ce mi-am propus. Deci, mare atenție, să nu fie ceva asemănător. Succes!

danielmr
Junior
La mine sunt 2 comenzi cu statusul nefinalizat desi ele sunt finalizate. Probabil eroarea vine de la faptul ca sunt 2.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Am și eu ceva asemănător pe cont, dar nu cred că are vreo legătură. Am dat multe comenzi de atunci. Încearcă să intri și de pe alte dispozitive.

danielmr
Junior
Am incercat de pe un Mac. Da aceeasi eroare.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Atunci tot ei te pot ajuta! Suni la ei și spui că vrei să-ți facă legătura la Magazinul online și le explici că nu poți plasa comanda. Baftă!

DanielaH
Moderator
@danielmr, s-a rezolvat situația cu comenzile?

danielmr
Junior
Da, s-a rezolvat exact cum banuiam. A fost modificat statusul unei comenzi care a disparut din nefinalizate. Problema e ca am facut alta comanda a carei status nu se modifica deloc desi am primit confirmare. Se pare ca magazinul online Orange tabul de comenzi nu prea functioneaza.