anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Comanda online - eroare Honor 200 pro la precomanda

Antonescu
Explorator entuziast

Bună seara, 

Ajutați-mă va rog cu mică problema. Doresc să îmi iau un Honor 200 pro la precomanda, cu modificarea abonamentului, cu plata în rate pe  factura. Se acorda o reducere de 150€ cu voucherul LANSAREHONOR150. Însă în momentul în care îl introduc, îmi apare ca nu este un voucher valid. Ce nu fac bine? 

Screenshot_20240618_232800_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20240618_232807_com.android.chrome.jpg

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Puteți încerca, vă rog, cu HONOR150?

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

delfinas
#StarMember

Mda, am incercat si eu si la fel imi zice. Poate e o pb in sistem si nu recunoaste codul. Incearca maine, poate isi revine!

Jay
Campion certificat

Salut!

Am testat și eu și primesc același mesaj. 

Eu cred ca este o eroare pe care doar Orange o poate corecta. Am mai avut situații când am primit  mesajul de cod invalid pentru vouchere primite pe mail, care nu au funcționat indiferent cand am încercat sa le folosesc.. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Probabil o eroare de sistem! Dacă persistă, te sfătuiesc să iei legătura cu cei de la magazinul online prin fereastra chat care se deschide, dacă insiști un pic pe detaliile produsului, după orele 9.00-10.00. Te va întreba dacă ai nevoie de ajutor și apeși pe butonul ,,DA", iar apoi vei începe conversația cu cei de la magazinul online, care te vor ajuta cu siguranță.

Eu așa am procedat de fiecare dată când am avut nevoie și nu le-a funcționat câte ceva!

Succes!

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Oferta este noua deci este posibil sa fie o eroare.

Poți face o sesizare către aceștia cu metodele de contact uzuale.

DanielaH
Moderator

Salut!

Mulțumim pentru sesizare. Vom transmite mai departe colegilor de la magazinul online.

Antonescu
Explorator entuziast

Încă nicio rezolvare. Sun, scriu, dar degeaba. 

DanielaH
Moderator

Puteți încerca, vă rog, cu HONOR150?

Antonescu
Explorator entuziast

Am încercat, dar nu merge. Cred ca ma voi orienta către alții. Am obosit da tot încerc. La 300 nu ma ajuta nimeni, pe chat nu. Nu știu ce sa mai fac. 

Jay
Campion certificat

Eu am încercat acum și merge cu honor150.. inițial intr-adevar n-a apărut nimic și am încercat încă o data sa adaug codul..

Jay_0-1718780128680.png

 

Pe site-ul magazinului online nu-ti apae chatul? Cred ca se lucreaza la remediere, pt ca vreau sa accesez pagina telefonului si ramane ecranul negru.

Funcțional. Mulțumim Daniela. Totuși rămâne de modificat și ”logo” (imaginea cu codul de reducere) pentru că e necesară actualizarea și nu toți cei interesați vor intra pe acest topic să cunoască modificarea.

FLo1_0-1718780294566.png

Antonescu
Explorator entuziast

Acum merge. Va mulțumesc 

Excelent. Mulțumim de sesizare și te așteptăm cu un feedback (poate review) în Comunitatea Orange după achiziția telefonului. Numai bine.

Da, da, vor modifica colegii. Mulțumim pentru confirmare!