la 18-06-2024 11:32 PM - editat ultima oară la 05-08-2024 02:44 PM de MihaelaA
Bună seara,
Ajutați-mă va rog cu mică problema. Doresc să îmi iau un Honor 200 pro la precomanda, cu modificarea abonamentului, cu plata în rate pe factura. Se acorda o reducere de 150€ cu voucherul LANSAREHONOR150. Însă în momentul în care îl introduc, îmi apare ca nu este un voucher valid. Ce nu fac bine?
la 19-06-2024 09:46 AM
Puteți încerca, vă rog, cu HONOR150?
la 18-06-2024 11:54 PM
Mda, am incercat si eu si la fel imi zice. Poate e o pb in sistem si nu recunoaste codul. Incearca maine, poate isi revine!
19-06-2024 05:37 AM - editat 19-06-2024 05:38 AM
Salut!
Am testat și eu și primesc același mesaj.
Eu cred ca este o eroare pe care doar Orange o poate corecta. Am mai avut situații când am primit mesajul de cod invalid pentru vouchere primite pe mail, care nu au funcționat indiferent cand am încercat sa le folosesc..
la 19-06-2024 05:52 AM
Salutare!
Probabil o eroare de sistem! Dacă persistă, te sfătuiesc să iei legătura cu cei de la magazinul online prin fereastra chat care se deschide, dacă insiști un pic pe detaliile produsului, după orele 9.00-10.00. Te va întreba dacă ai nevoie de ajutor și apeși pe butonul ,,DA", iar apoi vei începe conversația cu cei de la magazinul online, care te vor ajuta cu siguranță.
Eu așa am procedat de fiecare dată când am avut nevoie și nu le-a funcționat câte ceva!
Succes!
la 19-06-2024 06:19 AM
Salut,
Oferta este noua deci este posibil sa fie o eroare.
Poți face o sesizare către aceștia cu metodele de contact uzuale.
la 19-06-2024 08:36 AM
Salut!
Mulțumim pentru sesizare. Vom transmite mai departe colegilor de la magazinul online.
la 19-06-2024 09:32 AM
Încă nicio rezolvare. Sun, scriu, dar degeaba.
la 19-06-2024 09:46 AM
Puteți încerca, vă rog, cu HONOR150?
la 19-06-2024 09:49 AM
Am încercat, dar nu merge. Cred ca ma voi orienta către alții. Am obosit da tot încerc. La 300 nu ma ajuta nimeni, pe chat nu. Nu știu ce sa mai fac.
19-06-2024 09:53 AM - editat 19-06-2024 09:55 AM
Eu am încercat acum și merge cu honor150.. inițial intr-adevar n-a apărut nimic și am încercat încă o data sa adaug codul..
la 19-06-2024 09:53 AM
Pe site-ul magazinului online nu-ti apae chatul? Cred ca se lucreaza la remediere, pt ca vreau sa accesez pagina telefonului si ramane ecranul negru.
la 19-06-2024 10:00 AM
Funcțional. Mulțumim Daniela. Totuși rămâne de modificat și ”logo” (imaginea cu codul de reducere) pentru că e necesară actualizarea și nu toți cei interesați vor intra pe acest topic să cunoască modificarea.
la 19-06-2024 10:01 AM
Acum merge. Va mulțumesc
la 19-06-2024 10:05 AM
Excelent. Mulțumim de sesizare și te așteptăm cu un feedback (poate review) în Comunitatea Orange după achiziția telefonului. Numai bine.
la 19-06-2024 10:09 AM
Da, da, vor modifica colegii. Mulțumim pentru confirmare!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor