anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Achizitie online esim

OvidiuV
Începător

Incerc sa achizitionez un abonament esim online si intampin eroarea "Din datele de livrare lipsește numărul persoanei de contact. Te rugăm să îl introduci pentru a putea finaliza comanda." Din profilul contului incerc sa adaug numarul de telefon dar am o alta eroare "Numărul nu este valid. Te rugăm să introduci alt număr de telefon Orange." si chiar nu am de gand sa trec printr-un magazin fizic fiindca de asta s-a inventat online, exista vreo rezolvare sa pot achizitiona online un esim? Sunt sofer de camion si nu am de gand sa caut prin toate satele magazin orange.

5 Răspunsuri 5

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, @OvidiuV. Bine ai venit în Comunitatea Orange!

Pentru a putea solicita trecerea pe eSIM trebuie îndeplinite următoarele condiții:

  • Contul tău My Orange trebuie să fie creat cu cel puțin 30 de zile înainte de solicitare.
  • Numărul de telefon pentru care vei solicita trecerea le eSIM trebuie sa fie adăugat în contul My Orange de cel puțin 30 de zile.
  • Trebuie să fii autentificat cu rol de administrator în contul tău.

Îndeplinești toate aceste condiții? Aici ai mai multe detalii.

Deci eu dacă doresc sa revin la Orange trebuie neapărat sa iau 1 cartela sim fizica? Contul îl am de cel puțin 10 ani, m-am portat de la.orange la digi si asa mi-a fost șterse numărul de telefon din cont, acum doresc sa achiziționez un esim cu număr nou ( vreau si cartela de la.digi si 1 de la Orange simultan), deci sa inteleg ca nu exista soluție.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

@OvidiuV credeam că este o altă situație, scuze, acum am înțeles. În acest caz accesează topicul indicat de MihaiC99, este o situație similară cu a ta unde membrul a rezolvat totul online.

Te așteptăm cu vești.

MihaiC99
Maestru certificat

Salut,

Ai un topic similar in linkul de mai jos in care @vladut12am  explica cum a rezolvat problema întâmpinată de tine

https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/activarea-unui-abonament-nou/td-p/170429 

DanielaH
Moderator

@OvidiuV, ai reușit să activezi eSIM-ul?