anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Rezervare produse online cu achiziție din Orange shop

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Salut tuturor!

Pornind de la topicul de aici, ne-am gandit să postăm un tutorial cu pașii necesari pentru situația în care doriți să faceți o rezervare a unui produs online cu ridicare dintr-un Orange shop. Această procedură este valabila doar pentru rezervarea de telefoane, tablete și laptopuri.

 

Puteți avea acces la acest serviciu fie că sunteți sau nu client Orange. Trebuie doar să aveți un cont online My Orange.

  • Intrați în secțiunea "magazin online" de pe site-ul Orange (www.orange.ro/magazin-online), căutați produsul dorit, apoi apăsați "selectează produsul"
  • Introduceți orașul / strada de unde se dorește ridicarea produsului => OK => vor fi afișate rezultatele căutării și va fi necesară selectarea unuia din rezultatele afișate

 

c0ae568ed111c38d_rezervare_online_harta_50.jpg

 

  • Verificați stocul din magazin; dacă produsul este în stoc selectați "Rezervă acum" 

 

942a0e97e2e881b6_rezervare_online_verificare_stoc_50.jpg

 

  • Veți primi un mesaj de confirmare și va trebui să vă autentificați în contul My Orange
  • Veți achita taxa de 50 ron (TVA inclus) pentru care veți primi un voucher de aceeași valoare – acesta poate fi folosit în maximum 90 de zile 
  • Finalizați rezervarea (rezervarea este valabilă 3 zile calendaristice)
  • Pentru a ridica produsul din magazin prezentați codul de voucher (valoarea voucher-ului se va scădea din valoarea produsului achiziționat) 
  • Dacă nu aveți codul de voucher la voi, acesta se găsește în contul My Orange, secțiunea "Rezervările mele", lângă "Comenzile mele"

 

Pentru achiziția acestor produse (rezervate în online din stocul magazinelor fizice) sunt valabile toate metodele de plată disponibile în mod curent în magazinele Orange (cash, card, OP, OMY, rate etc).

 

Anularea unei rezervări se poate face tot din contul My Orange, sectiunea "Rezervarile mele".

În cazul anulării, suma de 50 RON este restituită sub formă de voucher, primit pe e-mail imediat după finalizare rezervare. Voucher-ul se poate folosi în orice magazin fizic Orange, in termen de 90 de zile de la emitere (pentru orice produs – telefon, laptop, tabletă, modem, accesorii, cartelă SIM – mai puțin reîncărcări, plată factură etc.)

 

Ce trebuie să mai ştii:

  • Poţi face o rezervare doar dacă pentru produsul dorit este afişat "în stoc" sau "stoc limitat"
  • Poţi rezerva un singur produs în cadrul unei rezervări; dacă îţi doreşti mai multe produse, trebuie să faci mai multe rezervări
  • Nu se pot face rezervări online pentru a se comanda produse din magazinul online

 

Ați folosit această metodă de rezervare online pentru a cumpăra apoi produsul din magazinul fizic?

 

4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember
Interesant, bine structurat și cu siguranță foarte util doritorilor de shopping care gasesc ceva necesar lor în stocul fizic al vreunui Shop. Personal am abordat întotdeauna varianta inversă: Dorit, căutat, găsit, cumpărat și eventual ridicat dintr-un Shop în loc de curier. Mulțumim Mihaela.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@FLo_1 cu mare plăcere. Și eu tot la fel procedez, cumpăr online și eventual merg în shop pentru ridicare, dacă este o perioadă aglomerată și știu că o să dureze până când ajunge curierul.

Vio73
#StarMember
Destul de binevenite aceste precizări pentru toți clienții la care această metodă este una la îndemână! Mulțumim pentru toate precizările și detaliile!

Florin
Cunoscător
Salut all, ieri m-am hotărât să pun folie sticla pe telefon, ptr că nu-mi place sa merg din magazin in magazin și să întreb dacă au folie ptr telefonul meu am hotărât să intru în magazinul online al Orange și să comand o folie, am găsit, am rezervat, am primit mail de confirmare că azi mă pot duce sa onoreze comanda, am ajuns in Orange Shop și d-na care m-a întâmpinat îmi spune că nu vede nici o comanda, nici nu și-a bătut capul prea mult că sa caute comanda , și am plecat în 2 minute fara comanda onorata. Bine că mi-a spus în aceste 2 minute, că ei nu aplica folie pe telefon, așa că o să mă îndrept spre vechea metoda , din magazin in magazin ptr o amarata de folie. Nu e tragedie mare experiența negativă cu Orange Shop dar am bătut drumul degeaba ca sa primesc nimic, dar macar am aflat că Orange Shop nu aplica folii pe telefoane, decât unii angajați din proprie voință, dacă am noroc sa fie prezenți la datorie. As anula rezervarea dar nu se merita să-mi bat capul, la cum am fost tratat azi, se anulează din oficiu după 72 ore. Să trăiască Orange-istii.