la 08-11-2024 03:43 PM - editat ultima oară la 08-11-2024 04:20 PM de DanielaH
Bună ziua
Am comandat un Samsung a55 pe 01.10.2024 și pe data de 26.10. am cerut să fac retur. Nici in ziua de azi adică 08.11 nu au trimis un curier să ia telefonul. Am platit și prima rată a telefonului și tot nimic. Mi s-a spus că a fost o eroare umană. A mai pățit cineva la fel ? Căci voiam să știu cum ați procedat să vă trimită curierul mai repede să ridice returul?
la 08-11-2024 04:21 PM
@Eri08, bun venit în Comunitate!
Ai cumva numărul comenzii? Putem ruga colegii de la magazinul online să verifice statusul returului.
08-11-2024 04:23 PM - editat 08-11-2024 04:25 PM
Salutare!
Ai toate detaliile despre ceea ce trebuie aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-returnez-un-produs-comandat-n-magazinul-online-109
Dacă nu s-a realizat, mai trimite-le un email la adresa magazinonline@orange.com.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor