anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Prelungire abonament in magazinul online

Sorin_21
Începător
Bună seara. am făcut o prelungire de abonament cu telefon online și din greșeală am bifat 2 telefoane și le-am returnat. as vrea să îmi cumpăr altul dar nu îmi mai da voie. va rog să mă ajutați pentru a beneficia de punctele care le am pentru a-mi achiziționa un alt telefon. Vă mulțumesc
6 Răspunsuri 6

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Salut, Sorin! Ca să înțeleg ai comandat din greșeală 2 telefoane și apoi ai anulat comanda și acum nu mai merge să plasezi altă comandă? Ce mesaj îți afișează?

Sorin_21
Începător
Bună seara. când am făcut comanda online aveam puncte de la thank you pentru a face prelungire de abonament cu punctaj acum nu mai beneficiez de punctaj și aș vrea să știu de ce nu mai am punctele daca eu nu am luat nici un telefon

Idrone
Explorator
Sa elucidam misterul, ai plasat comanda sau nu? Ai comandat 2 telefone și ai primit doar unul?

Jay
Campion certificat
Salut! Depinde când ai făcut operațiunile, ca nu se face instant actualizarea.. Ce înseamnă ca nu mai beneficiezi de punctaj? Dacă te referi ca punctele tale valorau mai mult atunci și acum au valoarea standard, oferta cu triplarea punctelor a fost valabila pana pe 16 iunie.. deci, momentan ți se scad atâtea câte ai.. nemaifiind valabila promoția cu triplarea.. Găsești informații aici.. https://comunitate.orange.ro/questions/2219727-triplare-puncte-thank-you-magazinul-online

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Probabil că va trebui să treacă ceva timp până îți intră punctele înapoi, dacă nu le-ai folosit.Nu se înțelege prea bine dacă ai comandat 2 telefoane și ai rămas doar cu unul sau le-ai returnat pe amândouă. Dacă le-ai returnat pe amândouă, vei primi cu siguranță punctele înapoi.

DanielaH
Moderator
@Sorin, cum ai returnat cele doua telefoane? Ai solicitat la Orange anularea comenzii? Sau a venit curierul la tine cu cele 2 telefoane și atunci le-ai returnat? Dacă produsele au plecat din depozitul nostru va fi necesar returul lor in depozit și anularea comenzii. Abia atunci vor fi deblocate și punctele.