la 11-03-2024 04:59 PM
Am pus o Precomanda Honor Magic 6 Pro si avea termen de livrare 11.03.2024 insa astazi comanda este inca in status confirmata, nu livrata nu predata curier etc.
Sunt curios daca cineva a primit telefonul sau orange nu a primit un stoc suficient de mare pe masura precomenzilor ?
Alte magazine deja au livrat produsul clientilor insa orange se pare ca a ramas in secolul trecut. Am sunat si la support insa acolo nu pot sa imi ofere nici un detaliu despre stoc, daca au fost telefoane sau nu livrate etc, doar sa imi zica acelasi lucru care il vad si in statusul comenzi.
la 11-03-2024 06:40 PM
Salutare!
Se mai întâmplă să nu se respecte termenul inițial de livrare, din varii motive.
De multe ori, nu prea corespunde ceea ce scrie în magazinul online, la statusul comenzii, cu ceea ce este în realitate și asta ți-o spun din propria experiență.
Cu toate astea, poate îți va fi livrată mâine sau zilele următoare. Poate au fost prea multe comenzi și fiind weekend, au fost probleme cu livrarea la curier.
Dacă vrei să știi mai multe, poți să le scrii în acea fereastră pop-up care se deschide când vizualizezi un produs în magazinul online sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).
Sper totuși să vină cât mai repede, chiar dacă la precomandă se mai întâmpină probleme ( am pățit și eu în 2022 la Xiaomi 12 T pro).
Baftă!
la 11-03-2024 10:17 PM
@Nan_A: Bun venit în Comunitatea Orange. Te sfătuiesc să analizezi factura atașată comenzii: Există? Ai și Avizul de însoțire atașat comenzii? Dacă DA, atunci coletul este ”pe drum”, la curier deja și doar probabil curierul nu a comunicat noul status al coletului / nu te-a informat la timp. Dacă NU ai factura emisă și nici urmă de aviz, atunci coletul nu este încă expediat, dovadă că nu a fost emis nici măcar AWB. Simplu.
la 12-03-2024 09:08 AM
Salut, @Nan_A! Bun venit în Comunitate!
Dacă ne dai numărul comenzii, putem întreba și noi colegii de la magazinul online care este statusul.
la 12-03-2024 10:48 AM
Buna @DanielaH nr comenzi este 2987430
As fi bucuros daca am avea un termen de livrare estimat, pt ca cel initial sigur nu a fost indeplinit. Macar stiu daca mai merita sa astept dupa el sau anulez comanda si comand de la alt magazin care il are deja disponibil.
la 12-03-2024 10:50 AM
Buna ziua, va las nr de comanda, poate ma puteti ajuta si pe mine 🙂
Va multumesc.
Comanda: #2987086
la 12-03-2024 10:44 AM
Si eu am luat din precomanda, aceeasi situatie, cel mai probabil o sa vaedem telefoanele dupa cateva zile.
12-03-2024 10:54 AM - editat 12-03-2024 10:54 AM
Vă mulțumesc pentru detalii. O să întreb colegii și revin când primesc un răspuns.
la 12-03-2024 11:26 AM
Salut din nou!
Colegii mi-au spus că recepția produselor în depozit este în curs de finalizare și ulterior se vor procesa comenzile în ordinea plasării lor. Datele de livrare vor fi comuncate prin email/ SMS în momentul livrării coletelor către compania de curierat.
.
la 12-03-2024 02:50 PM
Se pare ca pe magazinul online apare ca stock available insa nu am primit nici o notificare legat ca, comanda ar fi procesata, sa inteleg ca stocul este suficient de mare comparativ cu nr de precomenzi.
la 14-03-2024 09:42 AM
Inca o dovada ca site-ul Orange Store nu functioneaza cum trebuie, mi-au trimis aseara pachetul la curier conform awb tracking, dar pe email nu am primit nici o confirmare si statusul comenzi nu sa schimbat. Deci trebuie sa fiti atenti daca sa atasat vre-un awb la comanda voastra.
@DanielaH anuntati testeri ca nu si-au facut prea bine treaba cand au validat functionalitatea site-ului. sau orange foloseste clienti pe post de testeri si asteptati sa va raportam bug-urile site-ului ?!
la 14-03-2024 09:45 AM
Mulțumim pentru feedback! Îl vom transmite colegilor de la magazinul online.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor