la 07-11-2024 05:56 PM - editat ultima oară la 07-11-2024 06:01 PM de DanielaH
Buna
Nu reusesc sa finalizez o cerere de portare in magazinul online... Ieri nu mergea scanarea documentelor, azi ajung la sfarsitul procesului de portare, dar nu pot sa-l finalizez ( butonul de validare nu e activ) desi am efectuat corect toti pasii. Exista vreo solutie? Multumesc
la 07-11-2024 06:39 PM
Salutare!
Ai încercat să reiei procesul și să vezi ce se întâmplă?
la 07-11-2024 06:58 PM
Salut
Da, l-am reluat de 10-12 ori. Merge pana la final, dar dupa ce atasez fisierul cu contractul actual ba intepeneste, ba dispare pur si simplu, ba isi aduce aminte ca nu am validat adresa de email... Ma incapatanez sa finalizez eu acest proces, altfel mergeam la un magazin Orange.
la 08-11-2024 08:42 AM
@slaghe, putem ruga și noi colegii de la magazinul online să verifice situația ta. Ne poți oferi numărul de telefon și un număr de contact în mesaj privat?
la 08-11-2024 08:55 AM
Mai încerc azi și dacă tot nu merge, asa voi face. Multumesc
la 21-11-2024 04:46 PM
Ai reusit pana la urma sa finalizezi comanda online?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor