anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu reusesc sa finalizez o cerere de portare in magazinul online

slaghe
Junior

Buna

Nu reusesc sa finalizez o cerere de portare in magazinul online... Ieri nu mergea scanarea documentelor, azi ajung la sfarsitul procesului de portare, dar nu pot sa-l finalizez ( butonul de validare nu e activ) desi am efectuat corect toti pasii. Exista vreo solutie? Multumesc

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ai încercat să reiei procesul și să vezi ce se întâmplă?

Salut

Da, l-am reluat de 10-12 ori. Merge pana la final, dar dupa ce atasez fisierul cu contractul actual ba intepeneste, ba  dispare pur si simplu, ba isi aduce aminte ca nu am validat adresa de email... Ma incapatanez sa finalizez eu acest proces, altfel mergeam la un magazin Orange.

DanielaH
Moderator

@slaghe, putem ruga și noi colegii de la magazinul online să verifice situația ta. Ne poți oferi numărul de telefon și un număr de contact în mesaj privat?

Mai încerc azi și dacă tot nu merge,  asa voi face. Multumesc