la 27-06-2024 01:24 PM - editat ultima oară la 27-06-2024 01:26 PM de DanielaH
Bună ziua, nu pot adăuga produse in cos, oare știe cineva rezolvarea?
la 27-06-2024 01:32 PM
@Attila2012: Bun venit în Comunitatea Orange. Poți arăta un screen-shot cu ecranul care îl ai și menționezi că ”nu poți adăuga produse în coș”? Mai exact interesează dacă apare vreo eroare. Ai încercat logat sau nu? Încearcă nelogat cu datele contului să adaugi produse și dacă nu reușești atunci încearcă și cu alt browser de net.
la 27-06-2024 03:05 PM
Mulțumesc de răspuns, am incercat și de pe telefon din aplicație, browser, am incercat și de pe desktop și nu merge.
la 27-06-2024 03:11 PM
Contactează Orange și raportează problema.
la 27-06-2024 04:02 PM
Cușul nu se poate afișa, ok. Dar de adăugat un produs reușești? Conectat sau neconectat cu datele tale.
la 27-06-2024 04:19 PM
Conectat nu, deconectat da.
la 27-06-2024 05:51 PM
În acest caz, încercă fie un alt browser (de exemplu Opera) sau șterge cache și history din browser. Ar trebui să rezolve problema.
27-06-2024 02:20 PM - editat 27-06-2024 02:35 PM
Salut,
Încearcă golirea memoria cache și ștergerea cookie-urilor din browser .
la 27-06-2024 02:49 PM
Salut!
Despre ce produse este vorba?
Produsele care te interesează sunt pe stoc?
Dacă sunt și nu le poți adauga, ar putea sa fie o eroare a magazinului online, caz în care ar trebui facuta o sesizare la ei.
la 27-06-2024 11:45 PM
Buna @Attila2012 . Ai reusit sa comanzi ce doreai?
la 28-06-2024 01:42 PM
Din păcate nu
la 28-06-2024 01:46 PM
Ai contactat Orange ?
la 04-07-2024 03:05 PM
@Attila2012, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor