la 08-12-2023 08:39 AM - editat ultima oară la 08-12-2023 10:47 AM de DanielaH
Buna ziua,
Careeeee, sunt sansele sa comand in data de 29.10.2023 un incarcator de iPhone. Sa suna in luna a-11-a si sa comunic echipei Orange ca nu l am primit dupa 2 saptamani lucratoare, doamna de acolo sa ma asigure ca problema se va rezolva si sa se ajunga sa fie data de 08.12.2023. Poate la anul il primesc. In schimb, daca am avut 0.50 de bani datorie la abonamentu pacii pentru ca am introdus gresit suma de plata ? M au sunat de le au iesit ochii pe gura. Abia astept sa scap de serviciile orange de **beep**.
08-12-2023 08:58 AM - editat 13-12-2023 12:17 PM
Pai vezi? Daca era luat cu bani, nu cu puncte, nu mai aveai problema asta. :))
Glumesc, evident. Situatia e destul de nasoala intr-adevar. Ma mir ca nu a fost anulata comanda automat dupa atata timp.
Dar cand ai sunat nu ti-au spus si de ce sunt intarzierile astea atat de mari? Mi se pare enorm de mult sa astepti deja de peste o luna sa primesti un incarcator...
la 13-12-2023 10:38 AM
De aceea nu voi mai comanda nimic de la ei. Fac ceva pe punctele lor.
la 08-12-2023 09:01 AM
@Carmelo42: Poți verifica statusul comenzii fie cu apel la 300, fie cu chat-ul Djingo. Eu personal chiar zilele trecute am rezolvat o comandă informându-mă despre statusul acesteia pe Djingo și a decurs excelent și rapid. Scrie în fereastra de chat ”magazin online” și vei vedea opțiuni pentru verificare status comandă. Succes.
la 13-12-2023 10:39 AM
In acest caz domnul Djingo si apelarea la 300 a fost mai degeaba decat orice altceva.
la 08-12-2023 01:20 PM
Salutare!
Din păcate, așa este la iPhone, toate se mișcă greu. Eu am comandat marți spre seară un altfel de telefon și astăzi mi-a sosit deja.
Cred că ține foarte mult de brandul comandat, nu de Orange!
la 13-12-2023 10:41 AM
Buna ziua,
Cum sa va spun eu oare, ca aceste incarcatoare exista de vreo 3-4 ani pe piata...... exista stocuri si stocuri...+ ca aparea pe stock pe site cand am comandat !
Nu merge scuza asta.
Am inteles sa stau dupa iphone 15 2-3 luni de zile. dar un amarat de incarcator.....
la 11-12-2023 03:03 PM
Salut, @Carmelo42!
Am rugat și noi colegii să verifice situația comenzii tale și ne-au spus că a fost anulată pentru că a existat o eroare pe cont. Au efectuat acum toate corecțiile necesare și te roagă să replasezi comanda. Mulțumim și te așteptăm să revii cu vești bune.
la 13-12-2023 10:43 AM
Buna ziua,
Stati linistita doamna, nu am de gand sa mai comand nimic. dupa aproape 2 luni de zile, m-am descurcat sa mi cumpar din alta parte.
Si puteti sa spuneti la echipa orange sa-si bage punctele thank you direct in c.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor