Incarcator cadou 100w pentru Honor 200 pro
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-07-2024 08:27 AM
- A primit cineva cadoul pentru honor 200 pro, incărcătorul de 100w? Din păcate, pachetul a venit clasic, ca pentru fraierii de români!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-07-2024 08:41 AM
De ce ar fi o glumă?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-07-2024 11:57 AM
Salutare!
Strict statistic, la modelele Pro (Honor Magic 6Pro, Honor 90 Pro, etc) si la unele "standard (Honor 90, de exemplu) producatorii nu mai pun in cutii incarcatoarele. As evita sa numesc si alti producatori, dar majoritatea au inceput sa le sara.
La cele "lite" vad ca inca se pun acele incarcatoare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-07-2024 11:24 AM
Mulțumesc moderatorului si echipei orange pentru serozitate și respectarea ofertei. Astăzi, am primit încărcătorul.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-07-2024 12:31 PM
Mulțumim pentru feedback-ul oferit și te așteptăm să revii în Comunitate și cu alte ocazii. Weekend plăcut!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-07-2024 03:58 PM
Mulțumim că ai revenit cu feedback și te așteptăm în continuare în Comunitatea Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-07-2024 12:01 AM
Buna seara,
Pe data de 4 iulie 2024 am facut portare la Orange Romania impreuna cu un Honor 200 PRO. Din pacate acesta a venit fara incarcatorul de 100W, insa pe site observ ca ar fi trebuit sa-l primesc cadou.
S-a mai lovit cineva de aceasta problema?
Multumesc
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
10-07-2024 01:28 AM - editat 10-07-2024 02:15 AM
Salut!
Ai un topic asemănător aici https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/incarcator-cadou-100w-pentru-honor-200-pro/td-p/15753...
Dacă acel încărcător făcea parte din ofertă, l-ai avut în comandă și nu l-ai primit, poti face o sesizare asupra situației, printr-una din variantele de aici https://www.orange.ro/contact/ sau poți trimite informații legate de comanda către moderator..
Dupa cum se poate vedea în acel topic s-a rezolvat problema, dupa verificarea comenzii..
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
10-07-2024 06:11 AM - editat 10-07-2024 06:57 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-07-2024 06:31 AM
Salutare!
Așa cum și s-a spus deja, mai există un topic în care s-a rezolvat deja problema:
În condițiile date, trebuie să ei legătura cu ei, prin Chatul de la Magazinul online, după ora 9.00 și expui problema. Insiști pe o comandă și se va deschide o fereastră pop-up care te va întreba dacă ai nevoie de ajutor. Vei apăsa butonul ,,DA" și vei intra în legătură cu un consultant de la ei, care va clarifica problema. Eu am rezolvat de mai multe ori așa!
Dacă nu, ai următoarele variante:
-le scrii din aplicația My Orange (de pe telefon): cele 3 puncte din dreapta jos (Altele)- Contact și feedback- Scrie-ne și apoi, când te întreabă asistentul virtual, explici situația și apoi alegi ,,Transfer operator";
- le scrii din Chat Djingo și alegi ,,Transfer operator" : https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ ;
- le scrii din secțiunea Contact (mai jos în pagină, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj") sau alegi o altă metodă expusă în link: https://www.orange.ro/contact/ .
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-07-2024 07:30 AM
Va multumesc pentru informatii! Nu am vazut in factura sau in comanda sa apara ceva, insa am gasit imediat pe site asta.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-07-2024 07:50 AM
Ia legătura cu ei nu ai nimic de pierdut.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
10-07-2024 12:30 PM - editat 10-07-2024 12:31 PM
Sper sa rezolvi, insa dacă nu îți apărea nicăieri, poate nu se aplica in acel moment sau nu se aplica la portare.. nu stiu ce sa zic.
Eu am în coșul de cumpărături un model de Samsung de cateva săptămâni și de puțin timp a apărut în cos ca primesti o pereche de căști cadou, fără ca eu sa fac ceva anume.. ideea este ca produsul cadou apare și el dacă exista.
Dacă te încadrai in oferta la momentul comenzii ar fi trebuit sa vezi undeva acest lucru. In coșul de cumpărături, in comandă, etc
Rămâne de văzut după verificarea comenzii cum se finalizează..
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-07-2024 04:06 PM
Salut, @Disturber ,
Ai reușit să iei legătura cu cei din chatul Magazinului Online? Sau orice alta formă de contact recomandată de către membrii Comunitatii pe acest topic.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-07-2024 04:10 PM
Salutare!
Am verificat din nou ChatBot Djingo (ramasese blocat) si mi-a cerut informatii suplimentare cineva. Revin cu update. Va multumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-07-2024 04:20 PM
Multumesc pentru raspuns! Te așteptăm cu noutăți.