anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incarcator cadou 100w pentru Honor 200 pro

IulianSava
Junior
  • A primit cineva cadoul pentru honor 200 pro, incărcătorul de 100w? Din păcate, pachetul a venit clasic, ca pentru fraierii de români!
32 Răspunsuri 32

De ce ar fi o glumă?

Pololică
#StarMember

Salutare!

Strict statistic, la modelele Pro (Honor Magic 6Pro, Honor 90 Pro, etc) si la unele "standard (Honor 90, de exemplu) producatorii nu mai pun in cutii incarcatoarele. As evita sa numesc si alti producatori, dar majoritatea au inceput sa le sara.

La cele "lite" vad ca inca se pun acele incarcatoare.

IulianSava
Junior

Mulțumesc moderatorului si echipei orange pentru serozitate și respectarea ofertei. Astăzi, am primit încărcătorul. 

Mulțumim pentru feedback-ul oferit și te așteptăm să revii în Comunitate și cu alte ocazii. Weekend plăcut!

Mulțumim că ai revenit cu feedback și te așteptăm în continuare în Comunitatea Orange.

Disturber
Junior

Buna seara,

Pe data de 4 iulie 2024 am facut portare la Orange Romania impreuna cu un Honor 200 PRO. Din pacate acesta a venit fara incarcatorul de 100W, insa pe site observ ca ar fi trebuit sa-l primesc cadou. 
S-a mai lovit cineva de aceasta problema?

Multumesc

Jay
Campion certificat

Salut!

Ai un topic asemănător aici  https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/incarcator-cadou-100w-pentru-honor-200-pro/td-p/15753...

Dacă acel încărcător făcea parte din ofertă, l-ai avut în comandă și nu l-ai primit, poti face o sesizare asupra situației, printr-una din variantele de aici https://www.orange.ro/contact/ sau poți trimite informații legate de comanda către moderator..  

Dupa cum se poate vedea în acel topic s-a rezolvat problema, dupa verificarea comenzii.. 

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Daca in comanda se specifica și încărcătorul de 100 w va trebui sa contactezi Orange :

  • fie telefonic la numărul 300
  • fie printr-un mesaj trimis din secţiunea de contact 
  • sau printr-un e-mail trimis la adresa magazinonline@orange.ro

Ai un topic similar aici

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Așa cum și s-a spus deja, mai există un topic în care s-a rezolvat deja problema:

https://comunitate.orange.ro/t5/magazin-online/incarcator-cadou-100w-pentru-honor-200-pro/td-p/15753...

În condițiile date, trebuie să ei legătura cu ei, prin Chatul de la Magazinul online, după ora 9.00 și expui problema. Insiști pe o comandă și se va deschide o fereastră pop-up care te va întreba dacă ai nevoie de ajutor. Vei apăsa butonul ,,DA" și vei intra în legătură cu un consultant de la ei, care va clarifica problema. Eu am rezolvat de mai multe ori așa!

Dacă nu, ai următoarele variante:

-le scrii din aplicația My Orange (de pe telefon): cele 3 puncte din dreapta jos (Altele)- Contact și feedback- Scrie-ne și apoi, când te întreabă asistentul virtual, explici situația și apoi alegi ,,Transfer operator";

- le scrii din Chat Djingo și alegi ,,Transfer operator" : https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ ;

- le scrii din secțiunea Contact (mai jos în pagină, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj") sau alegi o altă metodă expusă în link: https://www.orange.ro/contact/ .

Succes!

Va multumesc pentru informatii! Nu am vazut in factura sau in comanda sa apara ceva, insa am gasit imediat pe site asta.

Anonim
Neaplicabil

Ia legătura cu ei nu ai nimic de pierdut.

Jay
Campion certificat

Sper sa rezolvi, insa dacă nu îți apărea nicăieri, poate nu se aplica in acel moment sau nu se aplica la portare.. nu stiu ce sa zic.

Eu am în coșul de cumpărături un model de Samsung de cateva săptămâni și de puțin timp a apărut în cos ca primesti o pereche de căști cadou, fără ca eu sa fac ceva anume.. ideea este ca produsul cadou apare și el dacă exista.

Dacă te încadrai in oferta la momentul comenzii ar fi trebuit sa vezi undeva acest lucru. In coșul de cumpărături, in comandă, etc 

Rămâne de văzut după verificarea comenzii cum se finalizează..

Succes!

Salut, @Disturber ,

Ai reușit să iei legătura cu cei din chatul Magazinului Online? Sau orice alta formă de contact recomandată de către membrii Comunitatii pe acest topic.

Salutare! 

Am verificat din nou ChatBot Djingo (ramasese blocat) si mi-a cerut informatii suplimentare cineva. Revin cu update. Va multumesc! 

Multumesc pentru raspuns! Te așteptăm cu noutăți.