la 07-11-2025 11:49 AM
07-11-2025 12:12 PM - editat 07-11-2025 12:13 PM
Salut @DaniCJ. Șterge din browser conținutul de CACHE și Cookies... și va fi bine. Sau încearcă cu un alt browser care ar putea fi ”curat”. Te așteptăm cu vești bune.
07-11-2025 02:56 PM - editat 07-11-2025 02:57 PM
Buna, din pacate am dat de alta problema.
Am incercat cu 2 browsere diferite si inclusiv cu
mod incognito (Firefox/Chrome), acum imi arata cosul gol dar imi zice ca am o tranzactie in cos cu rate, vezi te rog atasamente 🤔
Daca cunoasteti alte solutii, multumesc anticipat.
la 07-11-2025 03:36 PM
Nu sunt alte soluții. Modul "incognito" nu te lasă cu cache și cokies... deci cade, pentru că necesită acordată permisiunea acestora.
la 10-11-2025 03:38 PM
Ok, multumesc, voi rezolva eventual telefonic.
la 10-11-2025 03:42 PM
Încearcă să accesezi din browserul de pe telefon. Posibil să nu fie afectat ca cel de pe desktop. Problema este aceiași: din browser de la utilizator.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor