la 12-10-2024 04:08 PM - editat ultima oară la 16-10-2024 09:47 AM de DanielaH
Buna, aplicatia MyOrange nu functioneaza si nu se incarca imi apare ca a aparut o eroare si nu imi pot reincarca telefonul din acest motiv. Ce e de facut?
la 12-10-2024 04:46 PM
Salutare!
Poți încerca o dezinstalare/ reinstalare, iar dacă tot nu vrea, încearcă și varianta web, de pe un laptop/ desktop. Dacă nici așa nu vrea, mai încearcă și mâine și apoi, le scrii din Chat Djingo și ceri transfer operator.
Sper să reușești!
Baftă!
la 12-10-2024 08:16 PM
Buna @tcucos
Pot confirma ca nu sunt probleme cu aplicatia My Orange, si iti recomand sa accesezi si din browser aplicatia sau sa verifici daca este la zi, daca ai ultima versiune instalata. Totodata, poti sterge si memoria cache a aplicatiei, si sa revii sa ne spui daca ai reusit sa reincarci cartela sau orice alta operatiune pe care voiai sa o faci.
Seara faina!🌞
la 12-10-2024 10:21 PM
Caută actualizări, dacă găsești , actualizează aplicația.
la 12-10-2024 10:45 PM
Buna,
Am întâmpinat aceași problema săptămâna trecută, totul a durat circa 2 ore după care totul a revenit la normal de la sine.
Am incercat ștergere date, reinstalare aplicație, logare prin browser fara nici un efect.
Va trebui sa mai aștepți puțin deoarece problema este de la Orange.
Daca până mâine nu își revine ii poți contacta prin chat sau telefonic.
la 16-10-2024 12:58 AM
Buna. Ai reușit să accesezi aplicația My Orange? A fost ceva de moment sau inca persista problema?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor