@GabiCoro, nu stiu daca este suficient faptul ca si-au asumat despagubirea.. in conditiile in care tu ai prelungit, poate aveai si niste punte thank you, pretul acelui colet, este unul, pretul aceluiasi telefon, la liber, este altul.. daca Orange primeste acelasi pret de la curier si apoi iti livreaza tie in aceleasi conditii un colet identic, ei au de pierdut.. teoretic vorbind, ca eu nu cunosc adaosurile nimanui.. daca ar fi de acord curierul, ceea ce ma indoiesc, sa plateasca pretul la liber al coletului/telefonului, probabil nici Orange nu s-ar mai impiedica de el.. dar, daca si-au asumat strict suma pe care trebuia s-o achiti tu, nu prea cred ca le convine, pentru ca pretul era valabil in anumite conditii.. asa, s-ar putea crea un precedent.. sa se tot piarda colete si sa plateasca, mai putin, cine isi asuma..
Pana la urma depinde ce discutii au fost intre cei doi furnizori, iar, noi, cei din afara nu avem de unde sti..
In schimb, curierul, ar trebui sa poata afla traseul acelui colet, sa stie unde a fost scanat ultima data.. Din pacate, tu esti cel "pedepsit" la acest moment, dar, din punctul meu de vedere, curierul este cel care trebuie sa rezolve.. si, probabil, in spatele scuzei "suntem foarte aglomerati in perioada asta", curierul, sta linistit..
Am patit si eu asta, am asteptat un colet o luna si ceva, pentru ca au avut curierii niste zile libere si, nu mai reuseau sa iasa de sub colete, nu era vorba de Orange, ci de alt furnizor, dar, ca idee..