Magazin Online
Discută despre comenzile tale online, produsele cumpărate, achiziții în rate
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum activez un abonament nou în magazinul online Orange

Salut tuturor! Știați că avem două fluxuri complete pentru activarea unui abonament (persoană fizică), în magazinul online? Acestea sunt: achiziția unui abonament nou (client nou, nu existent) și migrarea unui număr Orange PrePay la abonament.   Prez...

28aa97c9375aeb36_abonament_magazin_online_1_50.png b84449eb9bb6ba34_abonament_magazin_online_2_50.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 21554 Vizualizări
  • 20 răspunsuri
  • 13 aprecieri

Soluționat! Cum aflu status comanda online?

Buna seara.Am ales sa fac o achizitie online si odata cu asta si prelungirea abonamentului pe 2 ani tot online.Am citit pe comunitate tot felul de intrebari si legat de comenzile online si pare ca ar putea avea o foarte mare intarziere Comanda a fost...

Ana_t_1 de către Începător
  • 3206 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Livrare nefinalizată/ întârziată

Bună ziua. Am o întrebare: am plasat o comanda duminica iar azi trebuia sa o primesc, data estimata de livrare 6 mai, dar tot validare comanda, nici măcar produse predate curierului. Imi puteți spune ce se întâmplă??

Iphone SE 2020 in rate

Buna seara, ma intereseaza sa achizitionez un Iphone SE 2020 in rate? Cum sa procedez?Multumesc!

johnshefu87 de către Începător
  • 2471 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Erori în magazinul online

De unde atîta NESIMȚIRE ???De 3 zile încerc să-mi achiziționez un telefon de pe ”My Orange ” și am reușit ( parțial ) abia azi. După două zile în care exact la finalul comenzii se bloca aplicația și mă trimitea înapoi, azi am reușit să trimit respect...

de către Neaplicabil
  • 1978 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 4 aprecieri