anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pachet Supreme la 47 de lei, de fapt 57 de lei

ThePieRat
Junior

Am încheiat un contract cu Orange pentru pachetul Supreme. In contract prețul este de 9 euro cu TVA inclus, dar, ce sa vezi, surpriza, deja sunt la a2-a factura și platesc un tarif de 10.5 euro. In my Orange apare la fel. Chiar nu înțeleg. La telefon mă plimba de la stânga la dreapta. Nu primesc un răspuns concret. La voi cum e cu pachetul Supreme la 47 Ron, cum este pe site sau primiti pe factura mai mult? Până la urmă, daca nu mă înțeleg cu ei, iau legătura cu ANPC.

21 Răspunsuri 21

alexeugeniu
Explorator entuziast

Dute mai bine fizic intr-un magazin Orange,nu aștepta să fi sunat deoarece e interesul tău să rezolvi problema cât mai rapid.Cu siguranță o să primești suport din partea lor.

Baftă!

ThePieRat
Junior

Intr-un Final S-a rezolvat telefonic. Am fost sunat si au descoperit ca nu se facea reducerea corect la fibra. Am primit un discount pe urmatoarea factura cu diferenta platita in plus. Multumesc mult celor ce au incercat sa ma ajute. Si daca mai are cineva problema asta nu ezitati sa insistati pentru ca pana la urma se rezolva.

Exact cum ți-am spus, ți-au oferit o reducere de 31% in loc de 50 %.

Este important să insistăm când avem o problemă și nu să ne supărăm. Aproape orice este rezolvabil!

Mă bucur că ai reușit!

alexeugeniu
Explorator entuziast

Totul se rezolva dacă insiști 😀

Mult succes pe mai departe!

Catalin881
Junior

Si eu plătesc pentru viteza 2000 mbs si am  in zile bune 500 mbs , am facut reclamație degeaba

Eu am descoperit ca din cauza ipv6 nu aveam viteza maxima. Eu avand activ din windows si router secundar doar ipv4 pentru compatibilitate cu dispozitive mai vechi. Vezi sa nu cumva sa ai de acolo problema.