anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pachet Supreme la 47 de lei, de fapt 57 de lei

ThePieRat
Junior

Am încheiat un contract cu Orange pentru pachetul Supreme. In contract prețul este de 9 euro cu TVA inclus, dar, ce sa vezi, surpriza, deja sunt la a2-a factura și platesc un tarif de 10.5 euro. In my Orange apare la fel. Chiar nu înțeleg. La telefon mă plimba de la stânga la dreapta. Nu primesc un răspuns concret. La voi cum e cu pachetul Supreme la 47 Ron, cum este pe site sau primiti pe factura mai mult? Până la urmă, daca nu mă înțeleg cu ei, iau legătura cu ANPC.

21 Răspunsuri 21

dragosbrm
Cunoscător

Salut! Vezi să nu ai opțiuni/ echipamente contra cost. Verifică factura!

Nu am nimic contra cost.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Vezi să nu fie vorba despre Norton Antivirus, care trebuie activat sau altă/e  extraopțiune/i care trebuie dezactivate.

Vezi factura detaliată, pentru că acolo scrie tot ce trebuie.

Baftă!

E dezactivat din prima zi. Știam de el. 

MihaiC99
Specialist

Salut,

Ai comandat un ci+ in plus sau un receiver?

Verifica cu atenție factura și vezi de unde vine costul suplimentar

Daca îți dai seama de aici.... Eu nu pot sa îmi dau seama de unde vine diferența.

1000089020.jpg

Din factura reiese că nu ai costuri suplimentare. Daca în contract este specificat că prețul pachetului include și TVA, înseamnă că este o eroare în aplicarea reducerilor. Va trebui sa ei legătură cu ei pentru a obtine un răspuns clar (prin chatul din aplicație poți atașa și imagini)

https://www.orange.ro/contact/ 

Am tot luat legatura cu ei si ma plimba ca ei nu vad factura. Sa iau legatura cu cine am facut contractul dar eu nu mai pot contacta deoarece am facut telefonic comanda de pe site.  mai jos ai extras din contract sa vedeti ca scrie CU TVA.

orange.jpg

Calcul simplu (11+6)/2 =8.5euro abonamente SCRIE CLAR CU TVA + 2-75%=0.5 euro TVA INCLUS chirie router =9EURO cu tva si daca punem 5.2 curs euro cum este specificat pe site avem de plata 46.8RON aprox

 

Eroarea este in cazul abonamentului de fibra unde nu a fost acordată o reducere de 50%, în factura apare o reducere de aproximativ 31,4%.

1688.jpg

Am luat inca o data legatura cu cei din chat. Astept sa ma sune cineva de la contracte sa ma lamureasca (desi nu cred) de ce nu se aplica reducerea corect. Revin cu raspuns dupa. Problema este ca am mai activat un abonament cu aceleasi conditii comerciale si a venit la fel factura. De asta intreb oare eu sunt singurul ce a verificat factura?

Sigur te vor contacta de mâine (a fost weekend + sărbătoare). Ceva e in neregula deoarece în contract scrie că ai reducere 50% atât la cablu cât și la internet. Pe factura ai primit reducere 50% doar la cablu nu și la internet. O eroare din punctul meu de vedere. Te așteptăm cu un răspuns oficial.

La mine a fost o diferenta de curs.

alterego
Cunoscător

S-a rezolvat? Unde a fost buba? Că păreri gratuite putem avea cu toții...

Momentan nu. Astept sa ma contacteze. Va anunt cand s-a rezolvat/daca s-a rezolvat.