la 28-11-2021 12:42 PM
la 15-10-2024 04:34 PM
Salut, @Marcela6. Bine ai venit în Comunitatea Orange.
Am văzut că ai postat și un topic dedicat pe acest subiect, iar colegii mei au oferit un răspuns acolo.
la 28-11-2021 02:09 PM
la 14-10-2024 04:44 PM
Bine ar fi sa ne comunicati si cum sa ajungem la un operator. Sunt in aceeasi situatie, nu exista nici o posibilitate de a contacta pe cineva de la orange ptr ajutor. O sa fac plangere la APPC.
la 15-10-2024 04:34 PM
Salut, @Marcela6. Bine ai venit în Comunitatea Orange.
Am văzut că ai postat și un topic dedicat pe acest subiect, iar colegii mei au oferit un răspuns acolo.
la 05-02-2025 10:53 AM
Salut,
Ca sa nu mai deschid un topic nou pe aceeasi tema, daca noua adresa se afla langa zona de acoperire a retelei Orange (150 m de cutia de fibra) care este procedura?
Am tras o fibra de la casa mea pana la cutia Orange pe care o cedez cu bucurie celor de la Orange, dar de cate ori sun la 300 sunt informat ca daca strada nu apare in sistem nu se pot muta serviciile.
Ceva mail mail de la echipa de dezvoltare sau cum se poate rezolva.
Am trimis si o solicitare prin sectiunea contact (maine sunt 7 zile) inca astept.
la 05-02-2025 11:11 AM
Salut, Ciprix!
Fiind vorba de o situație punctuală care implică verificarea contului personal, este foarte bine că ai făcut acea solicitare prin secțiunea de contact. Recomandarea noastră este să aștepti să fi contactat de colegii noștri care vor analiza situația.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor