28-12-2025 09:33 AM - editat 28-12-2025 09:55 AM
Managementul Orange probabil este inca la cursuri de management sau intr-o alta lume diferita de acesta.
Comunicat ANCOM 19.12.2025:
Internet 2025:
- Digi 73%, Orange 15%, Vodafone 10%
Televiziune 2025:
- Digi 76%, Orange 13%, Vodafone 9%
Comunicat ANCOM 17.12.2024:
Internet 2024:
- Digi 71%, Orange 17%, Vodafone 11%
Televiziune 2024:
- Digi 74%, Orange 14%, Vodafone 10%
Sunt sigur ca multi angajati nu sunt de acord cu ce se intampla la Orange Romania, de la politica pana la strategia de marketing care sta pe loc. Pana si Vodafone a inceput sa imbunatateasca fostul UPC pe partea de internet fix.
Degeaba ai cea mai buna oferta la tv+internet fix din Romania, cand oamenii petrec majoritatea timpului liber pe net si aici e problema, netul fix (echipamente, configurare, rutare, dns, suportul tehnic din teren, etc).
28-12-2025 09:44 AM - editat 28-12-2025 09:47 AM
Personal, aș opta pentru Orange dacă și-ar extinde serviciile în zona mea.
28-12-2025 10:02 AM - editat 28-12-2025 10:03 AM
Salutare,
Fiecare alege serviciile care i se potrivesc cel mai bine. Digi oferă o acoperire vastă și viteze de până la 10 Gbps în câteva orașe, însă majoritatea utilizatorilor beneficiază de 1 Gbps. Orange, deși are mai puțini abonați, oferă conexiuni stabile și rapide de până la 2,3 Gbps și pregătește lansarea serviciilor de 10 Gbps la nivel național.
Practic, Digi câștigă la cantitate, Orange la calitate. În final, contează calitatea, nu numărul de abonați, iar acest lucru se vede tot mai clar în serviciile de internet fix din România.
la 28-12-2025 10:10 AM
Eu zic că nu e chiar atât de simplu. Chiar dacă Orange are viteze mai mari și conexiuni stabile, pentru majoritatea oamenilor contează să aibă internet în zona lor și care să meargă mereu. Dacă nu ajunge la tine sau se întrerupe des, viteza mare nu ajută la nimic. Digi se descurcă bine nu doar pentru că are mulți abonați, ci pentru că oferă internet pe care poți să-l folosești zi de zi fără probleme. Eu, ca client Digi de mulți ani, pot să spun că nu am avut niciodată probleme cu calitatea.
28-12-2025 10:15 AM - editat 28-12-2025 10:17 AM
Cred că depinde foarte mult de orașele în care furnizorii oferă servicii. Desigur, există și zone cu probleme, însă acest lucru se întâmplă la toți operatorii. În ianuarie îmi expiră contractul cu Orange și, cu siguranță, voi continua cu ei. Chiar dacă mai există mici neajunsuri, pentru mine aceasta este rețeaua perfectă.
la 28-12-2025 10:21 AM
Ambii furnizori oferă servicii bune, dar mi-ar plăcea să fie o concurență reală între ei. Dacă Orange s-ar extinde mai repede, ar fi un avantaj pentru noi, clienții. La internet fix și televiziune, mai multă competiție înseamnă servicii mai bune, viteze mai mari și conexiuni mai stabile. Când furnizorii concurează, noi, utilizatorii, avem de câștigat.
28-12-2025 10:28 AM - editat 28-12-2025 10:31 AM
Probabil nu ieși din casă când spui că Orange câștigă la calitate, ori nu citesti problemele de pe aici. Am impresia ca orice citești pe net, le iei de bun și vii și le postezi aici sau lucrezi la Orange si esti din acela care pupa...sefilor (no offense) sau ai ceva 'tehnic' cu personalitatea. Si asta are legatura tot cu iesitul din casa. Daca esti bun, accepta si alte pareri fara sa te impui agresiv doar de dragul de a posta.
28-12-2025 10:33 AM - editat 28-12-2025 10:39 AM
Observ că unele opinii despre Orange au puteri supranaturale și pot analiza complet personalitatea celor care le exprimă. Eu rămân la experiențe reale, tu rămâi la presupoziții.
la 28-12-2025 10:40 AM
Salutare!
Am avut și Digi și fiecare are plusuri și minusuri, nu putem nega realitatea. Așa cum am spus deja de mai multe ori, Orange are probleme cu Serviciul clienți și cu intervenția anevoioasă în caz de probleme. La Digi nu mi-a plăcut că le dădeau rezolvate problemele fără să vină la fața locului, am mai povestit. Părerile sunt întotdeauna subiective, în funcție de experiențele întâlnite. Și la Digi ai o grilă tv dublată de programe SD vs HD. Am de mulți ani Orange ( în două locații), pe fibră proprie, și în afară de câteva întreruperi generale, nu au fost probleme.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor