anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Viteza scazuta la internet dupa portare

RaulS
Junior
Salutare. Prima intrebare ar fi daca a mai avut cineva probleme cu viteza la internet dupa ce s-a portat in reteaua Orange? Portarea s-a finalizat in data de 15.06 dimineata si invlusiv azi 16.06 seara am o viteza de 2-3 max 8 mbps la internet in conditiile in care cu o alta cartela de la alt operator am o viteza de 50mbps.
A 2a intrebare ar fi daca reziliez contractul pt ca sunt nemultumit de calitatea serviciilor in cele 14 zile de la semnare (cum scrie in contract) pot cere portarea dupa ce depun cererea de reziliere pentru a-mi pastra numarul de telefon?
Va multumesc anticipat.
14 Răspunsuri 14

BlackWolf
Maestru
Salut! Da, sunt probleme in multe zone din tara. In urma preluarii celor de la Telekom Fix s-a supraaglomerat reteaua si se congestioneaza foarte des antenele. Chiar si eu am avut aceeasi problema in zona mea. Degeaba apelezi si la support. Este o problema generala si de durata si se va rezolva greu, deoarece necesita investitii masive in retea. In cazul tau poți sa soliciti rezilierea și sa ceri trecerea pe cartela PrePay. Dupa ce esti pe PrePay sa te duci la operatorul la care doresti si sa ceri portarea. Asa cred ca ar fi cel mai ok si poti fi sigur ca nu iti vei pierde numarul de telefon, eu asa as proceda. Poti cere si portarea direct, dar ma gandesc ca e posibil sa nu iasa cum trebuie cu cei de la Orange. Asta daca vrei neaparat sa te portezi in alta retea...

RaulS
Junior
Daca portez la prepay nu am beneficiile portarii unui abonament. Alti prieteni din oras nu au probleme cu viteza, fiind clienti vechi. Au 90-120mbps.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Trebuie să te portezi, nu să depui cerere de reziliere, pentru că vei pierde numărul. Sper să nu fie probleme, dacă o faci repede. Am mai auzit că au fost probleme cu vitezele și cu numerele scurte (parcă apelare sau SMS), după portare. Alegerea este la tine. Poți discuta și cu un operator să vezi dacă poate să te ajute cu o resetare a contului și să ai viteze mai mari. Nu știu dacă vei reuși, dar poți încerca! Succes!

Anonim
Neaplicabil
Nu ai alta rezolvare decat migrarea sub orice forma in alta retea. Conform raspunsului la o reclamatie, viteza la "net" de 1.5 Mb/s este normala in reteaua Orange. Deci: FUGITI CAT MAI PUTETI!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eu cred că trebuie să mai insiști printr-o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro și poate se rezolvă! Baftă!

Anonim
Neaplicabil
Eu am insistat aprox. o luna. In timpul acesta am primit multe apeluri de la fatuci si neispraviti din Orange care incercau sa ma convinga ca este normal sa nu pot folosi conexiunea la internet desi o plateam. Am abonament cu internet "NELIMITAT" si nu pot deschide nicio pagina web. Au inventat o noua sintagma: ZERO INTERNET NELIMITAT.

RaulS
Junior
Si ce ai facut pana la urma? Ai renuntat la ei?

Anonim
Neaplicabil
Buna intrebarea. Din comoditate, lipsa de timp, lene, alte motive... inca nu am reziliat contractul. Pe asta se bazeaza si Orange. Cat timp prostim prostii si le luam banii...

RaulS
Junior
Eu sunt in cele 14 zile cand pot renunta. Doar ce m-am portat. Mi-au zis ca dupa portare poate dura 2-3 zile pana ajunge viteza la turatie maxima. Am ajuns cu ab cu net nelimitat in Cluj Napoca sa mi se blocheze youtube. N-am mai patit de cativa ani incoace

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eu zic să pui o întrebare și de pe cont ( My Orange) secțiunea Contact . Ai dreptate că sunt destul de enervanți uneori, dar cu siguranță se va găsi cineva priceput, care te va ajuta. Am pățit și eu de curând la 300 un episod din acesta, dar după ce am lăsat din cont întrebare, m-a sunat cineva de Tehnic de toată isprava și am rezolvat ce-mi doream.

RaulS
Junior
Am pus de ieri. Am primit mesaj ca a fost inregistrata sesizarea. Dupa aia trec 14 zile si raman cu ei pe cap ca nu mai am ce face.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Nu ți-au dat un termen de rezolvare?

RaulS
Junior
Max 3 zile lucratoare

RafaHelper
#StarMember
Salut @RaulS, In condițiile menționate de tine poti rezilia oricând contractul daca cineva de la tehnic confirma situația ta. Atunci cand te portezi intr-o noua retea e bine sa testezi acoperirea in zonele frecventate de tine înainte de portare, astfel poti evita situațiile de genul.