anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Viteza internet cu YOXO

Neaplicabil
Salutare comunațiune 🙂
Înainte de a expune nemulțumirea, cum altfel, vreau să vă spun din start că am citit tot ce se poate citi pe aici așadar o să am rugămintea să nu-mi spuneți că sunt altfel decât aș fi 🙂
Problema: am un fost număr YOXO trecut pe PrePay din motive de eficientizare a costurilor, îl folosesc doar ca să-mi sun amanta și cum nu o mai sun deloc n-are rost să am niște cheltuieli inutile.
Dar de când cu închiderea abonamentului YOXO și migrarea la PrePay conectivitatea la internet se încăpățânează să rămână blocată la H+...
Am solicitat setările de internet pentru telefon, am făcut voodoo și am plătit acatiste la biserică și degeaba... H+ în condițiile în care dacă ies afară din casă se simte mirosul de 5G prin curte, în timp ce înăuntru trosnește plăcut 4G+ (aceasta pe abonament nu pe fostul YOXO).
Așadar ce-i de făcut? Peticim sacul punctual sau se miluește Orange de milioanele de utilizatori aflați la ananghie și face din oficiu o resetare generală a setărilor și serviciilor?
Oricum să dai bani pe H+ la Yoxo... apropos, v-am spus că am testat Flex și zboară pe 5G? Și mai au și niște reduceri te te lingi pe degete... la propriu 🙂
11 Răspunsuri 11

tomaciprian
Cunoscător
@alterego Trecerea de pe abonament YOXO pe PrePay ai realizat-o recent?

Neaplicabil
@tomaciprian, acum mai bine de jumătate de an... iar pe Yoxo am avut fix aceeași problemă dar cineva pe aici îmi spunea că e de la telefon... Yoxo fiind folosit atunci în tandem cu abonamentul pe un telefon dual-sim. Acum stă în telefon single sim și H+

arsradu
#StarMember
Alterego, imi place stilul tau! :)) Cat despre 4G, ai o optiune activa de min 5 Euro? Daca esti pe credit, din cate stiu, nu ai acces la 4G. Deci, daca ai deja optiune cu net, si nu ai 4G, posibil sa fie nevoie de o resetare pe partea Orange. Setarile, asa cum ai observat si tu, sunt aceleasi si nu prea au de ce sa faca o diferenta.
Client Orange

Neaplicabil
@arsradu baza e opțiunea de 5 euro cu de toate... ca la shaorma... mai puțin roaming... dar din câte știu nu există astfel de limitări oficiale... și am mai purtat discuția aceasta pe aici... și toată lumea să creadă că sunt bun de legat (că delegat nici nu se pune problema).

arsradu
#StarMember
Nu mai stiu cine raportase mai demult ca nu are 4G pe credit... Si se si confirmase la un moment dat de catre cineva de la Orange. In fine, oricum nu se aplica in cazul tau, intrucat ai o optiune de 5Euro cu de toate...mai putin 4G. :)) Telefonul presupun ca e setat pe 4G, nu? Adica, daca n-ai schimbat nimic acolo, si doar ai trecut de la YOXO la Prepaid, e clar ca n-avea de unde sa se modifice singur. Eventual poti incerca sa-l treci pe 3G si inapoi pe 4G. Poate il readuce la realitate. :)) Altfel, dupa cum ziceam, nu prea are ce sa fie. Semnal zici ca e in zona, deci varianta asta pica din start... Poate cum ai zis si tu, o resetare de pe partea Orange sa te ajute.
Client Orange

Neaplicabil
@arsradu țin orice telefon setat să-și aleagă automat cea mai bună rețea... ar fi culmea ca telefonul să considere că H+ e mai stabil 🙂

arsradu
#StarMember
Da, nu prea... :)) Adica, exista situatii in care telefonul trece pe 3G, daca nu are semnal ca lumea pe 4G. Dar din nou, ma gandesc ca nu e cazul tau. Plus ca, banuiesc ca ai aceeasi problema si in interior si afara. Ce telefon folosesti? Daca e un iPhone, poti sa mai incerci o resetare de retea. Din nou, posibil sa nu ajute prea mult, daca problema e la Orange...dar, poti incerca. 🙂
Client Orange

Neaplicabil
@arsradu S8

FLo1
#StarMember
@arsradu: Eu mi-s unul dintre ofticații care nu primesc date mobile de la Orange pentru că nu am chef să dau prepay-ului mai mult de 20€/an. @alterego: nu am văzut scris cuvântul "restart". Dar cu siguranță într-o juma de an a văzut al tău S8 suficiente restarturi. Eu nu am făcut alte setări la trecerea pe prepay. Deci o lămurești cu dirijorul rețelei #1. "Succesuri".

Neaplicabil
@Flo1 telefonul stă mai mult închis și îl deschid doar la nevoie 🙂 nu e telefon principal ci telefon de back-up... stă încărcat în mașină pentru situații în care rămân fără baterie pe abonament și trebuie să am alternativă... și, nu, nu stau în mașină ca să țin telefonul la încărcat tot timpul... oricum e o chestie ciudată...

FLo1
#StarMember
@alterego: Dacă e ”rezervă” mi se pare normal ca rezerva să fie .... caldă. Altfel, e degeaba: când ai nevoie de el, îl găsești nefuncțional. Oricum, tocmai bazându-mă pe rezerva ”caldă”, ajung și eu să folosesc zilnic Orange cu doar 20€/an. Altfel, costurile cu Orange ar fi fost altele: sute de € pe an. Dar de banii ăia mai bine mă încălzesc la iarnă.