la 22-09-2025 11:54 AM - editat ultima oară la 06-10-2025 10:02 AM de DanielaH
La începutul lunii septembrie, am efectuat mutarea unui abonament de la YOXO ( YOXO - > prepay orange, după aceea cu ajutorul unui reprezentant am făcut mutarea la un abonament orange, mai precis Smart 11). Din acel moment, internetul mobil a încetat să mai funcționeze. Am sunat în call center și din ce am înțeles, există o problemă tehnică la mutarea abonaților noi în rețeaua orange. Totuși, aproape trei săptămâni de când am ales acest abonament, și încă problema persistă. Mai sunt și alți utilizatori care au această problemă sau se știe care este problema mai exact și cat mai durează până va fi rezolvată?
la 22-09-2025 11:59 AM
Salut! Ai verificat accesul în telefon al parametrului Apn să fie net? Denumește manual și dă un restart la telefon.
22-09-2025 12:04 PM - editat 22-09-2025 12:06 PM
Am trecut de multa vreme de încercările astea de bază. Am încercat să schimb și telefonul. Este o problemă de la orange, nu de la telefon/semnal. Datele mobile îmi apar în bară ca find 5g, deci cumva nu este înregistrat în rețea numărul de telefon, dar de aici cunoștințele mele tehnice se opresc.
la 22-09-2025 12:36 PM
Un ”număr neînregistrat în rețea” cu siguranță nu ar mai avea nici măcar semnal pentru servicii de bază. O resetare a contului posibil să rezolve problema, în urma migrării rămânând ceva <agățat> din vechile configurări ale numărului. Însă acestea doar cu solicitare/contactare Orange, fie telefonic, fie chat din MyOrange.
Pe de altă parte este posibilă și o congestie în rețea în zona unde ai încercat. Îți recomand o verificare a datelor și pe ”4G+”, nu doar pe 5G.
la 22-09-2025 01:14 PM
Dacă dai afișare pe bara de internet îți apare vreo săgeata sus/jos care să arate ceva. Cred că ar merge să suni la ei și să insiști să-ți reseteze contul de date, un prieten a avut o problemă cu căsuța vocală, în sistem apărea activă dar ea nu mergea.
la 22-09-2025 03:26 PM
Salutare!
Cere resetare de cont sau să se analizeze mai bine contul la ei, pentru că este clar ceva acolo.
Succes!
la 24-09-2025 09:51 AM
@user_16744136, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
24-09-2025 10:19 AM - editat 24-09-2025 10:20 AM
Bună ziua @DanielaH, am luat legătura încă din a treia zi de când a fost transferul la abonament și tot mi se spune ca există o problemă dar nu este rezolvată încă pentru contul meu și ca voi fi contactat când va fi rezolvată. Problema încă persistă totuși de 3 săptămâni.
la 24-09-2025 10:33 AM
Îmi pare rău că nu s-a rezolvat încă :((
Înseamnă că situația este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic pentru verificări. Sper să se remedieze cât mai repede.
la 06-10-2025 09:19 AM
@user_16744136, s-a rezolvat problema?
la 06-10-2025 10:00 AM
Bună dimineața! Da, din fericire s-a rezolvat în acest weekend. Problema a fost o setare greșită în sistemul orange când s-a efectuat portarea.
la 06-10-2025 10:02 AM
Mă bucur și mulțumim pentru feedback! Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor