anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Datele mobile nu funcționează din 6 septembrie

Ramona1979
Începător

Buna ,

Am obosit sa fac sesizări la Orange , privind nefuncționalitatea datelor mobile , abonament 2 jumate in cazul meu.

Mi se răspunde ca nu se știe. 

Este vorba de migrarea către sistemul OROC, ideea este ca o parte din servicii , mobile in acest caz va fi preluata de către Vodafone și Digi.

Pentru ce plătim?

3 Răspunsuri 3

DanielaH
Moderator

@Ramona1979, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru problema pe care ne-ai descris-o :((

Înțeleg că este o situație cunoscută la care colegii noștri de la departamentul tehnic lucrează deja pentru remediere. Sperăm să se rezolve cât mai curând.

CalinR
Cunoscător

OROC este Orange fara SA. Digi sau Vodafone nu o sa preia nimic. Preluarea o sa-i priveasca doar pe abonatii Telekom. De cat timp intampini probleme cu reteaua Orange si in ce localitate ai probleme?

Dimitrie569
Cunoscător certificat

Telekom (fix) trece la OROC.

Doar Telekom (mobil) va fi împărțit între Vodafone și Digi.