la 16-09-2025 11:48 AM
Buna ,
Am obosit sa fac sesizări la Orange , privind nefuncționalitatea datelor mobile , abonament 2 jumate in cazul meu.
Mi se răspunde ca nu se știe.
Este vorba de migrarea către sistemul OROC, ideea este ca o parte din servicii , mobile in acest caz va fi preluata de către Vodafone și Digi.
Pentru ce plătim?
la 16-09-2025 01:15 PM
@Ramona1979, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru problema pe care ne-ai descris-o :((
Înțeleg că este o situație cunoscută la care colegii noștri de la departamentul tehnic lucrează deja pentru remediere. Sperăm să se rezolve cât mai curând.
la 16-09-2025 05:56 PM
OROC este Orange fara SA. Digi sau Vodafone nu o sa preia nimic. Preluarea o sa-i priveasca doar pe abonatii Telekom. De cat timp intampini probleme cu reteaua Orange si in ce localitate ai probleme?
la 16-09-2025 08:28 PM
Telekom (fix) trece la OROC.
Doar Telekom (mobil) va fi împărțit între Vodafone și Digi.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor