anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu am semnal la date mobile

zi
Începător

Am două abonamente de mai bine de 15 ani. De o lună am reînnoit abonamentele dar nu am semnal la

date mobile, deși sunt înclinuse în contract.

Cum să rezolv? 

7 Răspunsuri 7

arsradu
Campion

Salut,

Semnalul e una, datele mobile sunt alta. Nu poti avea date mobile fara semnal, dar poti avea semnal fara date mobile.

Deci inteleg ca tie nu-ti mai functioneaza datele mobile? Semnal este cat de cat decent in zona? Ai 4G? Daca incerci sa deschizi www.google.com in browser ce se intampla? Poti sa atasezi o captura de ecran pentru cazul asta?

APN-ul folosit este "net"? Poti sa verifici? Daca ne spui ce telefon ai, putem incerca sa te ghidam astfel incat sa verifici sau sa resetezi acel APN.

Dar pana atunci, o sa avem nevoie de ceva mai multe informatii.

Vio73
Campion certificat

Salutare!

Ai schimbat telefoane, ceva? Te sfătuiesc să suni la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea)  și apoi să formezi 1-3-2, ascultând ceea ce spune robotul, după care te va ajuta un consultant, pentru că ei văd situația contului tău. Poate trebuie și o resetare de cont sau altceva.

Succes!

zi
Începător

Am rezolvat problema, vă mulțumesc 

@Ne bucurăm, @zi !!!

Poți să ne spui care a fost cauza și cum s-a rezolvat? Poate le e și altora de folos răspunsul tău...

delfinas
Campion

Zi,  bun venit in Comunitate!!!

Ce abonamente ai si unde te afli?

DanielaH
Moderator

@zi, dacă situația mai este de actualitate, te așteptăm să revii cu mai multe detalii.

DanielaH
Moderator

@zi, mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că s-a rezolvat. Ce se întâmplase?