anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Galaxy S24 nu se conecteaza la 5G

georgecont
Junior entuziast

am achizitionat de curind noul telefon de la Samsung, Galaxy S24 Ultra si nu se poate conecta la reteaua 5G.

am avut inainte un Galaxy S23 Ultra care se conecta fara probleme la reteaua 5G

am incercat un SIM de la Vodafone pe acelasi telefon si 5G functioneaza.

am schimbat si am activat un SIM nou de la Oragnge si tot nu functioneaza.

puteti sa ma ajutati?

1 Soluţie acceptată‚

Fiind vorba despre un abonament pe firmă, este necesar să iei legătura cu persoana/ persoanele de contact de la companie care să solicite activarea/ reactivarea serviciilor 5G pentru numărul tău.

Vizualizare soluţie în postul original

47 Răspunsuri 47

Buna ziua!
Exista rezolutie pentru aceasta problema? 
Nu cred ca este normal sa nu putem beneficia de aceasta optiune ...

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver

In curand, OROC se va uni cu ORO si ar trebui atunci sa se rezolve situatia.

Anca07
#StarMember

Buna georgecont,

Incearca te rog sa pui sim-ul im celalalt slot disponibil (daca e in 1 pjne-l si 2 sau invers).

Totodata, inchide datele mobile si incearca sa pui telefonul pe mod, si vezi dupa, daca reusesti ceva.

Recomand si o resetare a setarilor legate de datele mobile: Settings > General Management > Reset > Reset Network Settings. 

Sper sa te ajute. Eu asa am facut cand am intampinat probleme cu semnalul.

Seara faina!🌙