la 09-02-2024 07:23 AM - editat ultima oară la 09-08-2024 10:23 AM de MihaelaA
am achizitionat de curind noul telefon de la Samsung, Galaxy S24 Ultra si nu se poate conecta la reteaua 5G.
am avut inainte un Galaxy S23 Ultra care se conecta fara probleme la reteaua 5G
am incercat un SIM de la Vodafone pe acelasi telefon si 5G functioneaza.
am schimbat si am activat un SIM nou de la Oragnge si tot nu functioneaza.
puteti sa ma ajutati?
la 13-02-2024 09:06 AM
Fiind vorba despre un abonament pe firmă, este necesar să iei legătura cu persoana/ persoanele de contact de la companie care să solicite activarea/ reactivarea serviciilor 5G pentru numărul tău.
la 02-04-2024 10:06 AM
Buna ziua!
Exista rezolutie pentru aceasta problema?
Nu cred ca este normal sa nu putem beneficia de aceasta optiune ...
la 02-04-2024 10:10 AM
In curand, OROC se va uni cu ORO si ar trebui atunci sa se rezolve situatia.
la 12-02-2024 07:19 PM
Buna georgecont,
Incearca te rog sa pui sim-ul im celalalt slot disponibil (daca e in 1 pjne-l si 2 sau invers).
Totodata, inchide datele mobile si incearca sa pui telefonul pe mod, si vezi dupa, daca reusesti ceva.
Recomand si o resetare a setarilor legate de datele mobile: Settings > General Management > Reset > Reset Network Settings.
Sper sa te ajute. Eu asa am facut cand am intampinat probleme cu semnalul.
Seara faina!🌙
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor