la 28-10-2024 05:09 PM - editat ultima oară la 30-10-2024 12:59 PM de DanielaH
Buna ziua,
De 3 zile nu mai merg datele mobile deloc. Apelurile functioneaza, insa nu pot folosi internetul, desi mi am reinnoit optiunea numai cu internet, tot nu functioneaza.
Am restartat telefonul de n ori, l am pus si repus pe mod avion. Chiar nu stiu ce sa mai fac. Am umblat la setari, toate sunt in regula.
la 30-10-2024 10:48 AM
Da, este stricat simul, l am schimbat.
la 28-10-2024 05:16 PM
Buna,
Ce optiune ai activat?
In aplicatia my orange poti verifica daca optiunea este activa si ce date ai disponibile.
Un screenshot ar fi de ajutor.
la 28-10-2024 05:21 PM
28-10-2024 05:30 PM - editat 28-10-2024 05:36 PM
Ai incercat o resetare a setarilor de retea?
Poti muta sim-ul intr-un alt telefon?
Asigurate ca datele mobile sunt activate din setari.
la 28-10-2024 05:41 PM
Am dat reset la absolut tot si nu functioneaza. Nu am alt telefon ca sa mut sim-ul. Ar rezolva ceva?
la 28-10-2024 05:45 PM
28-10-2024 05:50 PM - editat 28-10-2024 05:51 PM
Merg deoarece esti conectata la reteaua 2G.
Sigur nu sunt probleme cu semnalul in zona.
la 28-10-2024 05:53 PM
Sunt in centrul Clujului, la mine acasa, unde locuiesc de o viata deci nu sunt probleme cu smenalul in zona. Nu pot accesa nimic deoarece nu se incarca, e ca si cum nu as avea deloc internet
...totul a debutat brusc de 3 zile.
la 28-10-2024 06:03 PM
După cum am văzut există o restricție din telefon la rețeaua 3G/4G, motiv pentru care nu se încarcă nimic. Dar faptul că apare semnul de ”date mobile” e ok, deci nu sunt blocate. În acest caz, există o limitare la o conectare pe 3G/4G din telefon (Setări / Rețele mobile).
28-10-2024 06:06 PM - editat 28-10-2024 06:07 PM
In mod normal resetarea setarilor de retea ar fi anulat acea restrictie.
Poate ar trebui contactat Orange pentru a verifica situatia setarilor de retea din cont.
la 28-10-2024 06:10 PM
la 28-10-2024 09:04 PM
Da, la cea cu ”Network Mode” făceam referire, dar pare ok, adică nu e o problemă de acolo. E totuși ciudat să funcționeze și subit să nu mai fie ok.
Întrebare: Ai un alt număr în familie? Pentru un test al telefonului cu un alt SIM. Adică dacă e o problemă de la SIM/cont sau de la telefon.
la 28-10-2024 06:14 PM
@Bianca1k: Să înțeleg că ai resetat telefonul? Adică "revenire la setările din fabrică"? Cel puțin aceea ar fi "reset la absolut tot".
la 28-10-2024 06:29 PM
Da, degeaba...este la fel, nu am renovated mimic...
28-10-2024 06:38 PM - editat 28-10-2024 06:40 PM
Contacteaza prin chat Orange poate este o problema legata de cont.
Daca tu excluzi ca exista o problema cu reteaua in zona.
Poti scoate cartela si sa o muti in alt slot daca ai dual sim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor