la 28-10-2024 05:09 PM - editat ultima oară la 30-10-2024 12:59 PM de DanielaH
Buna ziua,
De 3 zile nu mai merg datele mobile deloc. Apelurile functioneaza, insa nu pot folosi internetul, desi mi am reinnoit optiunea numai cu internet, tot nu functioneaza.
Am restartat telefonul de n ori, l am pus si repus pe mod avion. Chiar nu stiu ce sa mai fac. Am umblat la setari, toate sunt in regula.
la 30-10-2024 10:48 AM
Da, este stricat simul, l am schimbat.
la 28-10-2024 07:10 PM
Am schimbat si portul si tot nu functioneaza...
la 30-10-2024 10:49 AM
Era stricat simul, l-am schimbat.
30-10-2024 11:13 AM - editat 30-10-2024 11:14 AM
Este bine că ai reușit să rezolvi.
Era de așteptat să fie de vina SIM/telefon sau probleme legate de cont.
Pe viitor un telefon de rezerva pentru a face testări nu ar strica.
Mulțumim pentru răspuns!
la 30-10-2024 11:38 AM
Nu stiu daca ar fi o solutie telefonul de rezerva. Eu nu am, iar telefonul de munca este single sim (si, colac peste pupaza, blocat in vodafone), iar telefoanele vechi ori le dadeam la buy back, ori prin familie (soacra inca mai are doua telefoane ale sotiei: un Huawei P 9 lite (2017) cumparat in ianuarie 2018 ca telefon de rezerva si un Nova 5T ca telefon principal. Daca mie mi s-ar strica telefonul, cred ca as fi in aer ziua respectiva pana ajung acasa (am o tableta in care pot introduce cartela, dar destul de incomoda pentru utilizarea curenta).
la 30-10-2024 11:48 AM
Exact la asta mă refeream.
Telefonul vechi sa stricat și am rămas în aer.
Bine că telefonul dorit era disponibil in magazinul fizic eMag și aveam un laptop la îndemână pentru a verifica acest lucru.
Acum sunt pregătit (telefon și SIM).🙂
la 30-10-2024 12:15 PM
E o solutie daca pastrezi un aparat de backup. In firma toate sunt blocate pe Vodafone (nu vorbesc de IPhone, ci de cele cu Android), deci, sa vreau si nu pot sa le folosesc (nu se pune problema ca nu mi se permite, sunt telefoane de vreo 4-5 ani, dar pana ajung sa deblochez si timpul pierdut...). Tin minte ca la ultima fidelizare, am cumparat un telefon (Huawei Nova 8i) pe un numar si am mai primit inca doua cu butoane (maxcomm) pe celelalte doua numere. Ambele au zburat la tara la bunici.
la 30-10-2024 12:35 PM
Fiecare vorbește în funcție de experientele avute și ia propriile decizii în funcție de necesități.
Un backup nu strică mai ales dacă ești o persoană care depinde de telefon pentru o comunicare atât personala cât și în interes de serviciu.
la 30-10-2024 12:01 PM
Nu cred ca un telefon de rezerva este solutia. Multi nu au aceasta posibilitate. Telefonul meu oricum este nou, probabilitatea ca el sa fie stricat era extrem de mica. Simul il aveam de peste 10 ani, pur si simplu a incetat sa mai functiineze.
30-10-2024 12:05 PM - editat 30-10-2024 12:13 PM
Corect, însă ai fi aflat acest lucru mai ușor.
Un backup nu strică niciodată.
Nu mă refer la un telefon performant ci la unul de buget.
la 28-10-2024 05:44 PM
Imi apare ca sunt activate dar apare cu E, in loc de H...
la 28-10-2024 05:59 PM
Poate merită o verificare la telefon în Setări > Rețele Mobile, unde (în funcție de model) ai o secțiune referitoare la ”utilizare date mobile” și de unde se poate limita sau opri total accesul la date mobile prin intermediul SIM-ului.
Altfel, doar încercând cu un alt telefon (sau chiar și într-un router 4G sau modem USB - după caz) poți observa dacă partea de date mobile funcționează sau nu.
la 28-10-2024 07:20 PM
Bună!
Cum stai cu resursele de net? Ai zis că ai reîncărcat recent, dar mai ai disponibile? Știu, are absurd dar ar fi de verificat (eventual un screenshot din aplicație, ori cu *100#).
la 28-10-2024 08:06 PM
la 30-10-2024 09:29 AM
@Bianca1k, ai făcut o probă cu SIM-ul într-un alt telefon? S-a rezolvat situația?
la 30-10-2024 10:48 AM
Da, este stricat simul, l am schimbat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor