anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Datele mobile nu functioneaza

Bianca1k
Junior entuziast

Buna ziua,

De 3 zile nu mai merg datele mobile deloc. Apelurile functioneaza, insa nu pot folosi internetul, desi mi am reinnoit optiunea numai cu internet, tot nu functioneaza. 

Am restartat telefonul de n ori, l am pus si repus pe mod avion. Chiar nu stiu ce sa mai fac. Am umblat la setari, toate sunt in regula.

1 Soluţie acceptată‚

Bianca1k
Junior entuziast

Da, este stricat simul, l am schimbat.

Vizualizare soluţie în postul original

30 Răspunsuri 30

MihaiC99
Explorator

Buna,

Ce optiune ai activat?

In aplicatia my orange poti verifica daca optiunea este activa si ce date ai disponibile.

Un screenshot ar fi de ajutor.

Bianca1k
Junior entuziast

Am afisat screenshoturile cu optiunile si ce mai imi arata ca mai am pe ele

Ai incercat o resetare a setarilor de retea?

Poti muta sim-ul intr-un alt telefon?

Asigurate ca datele mobile sunt activate din setari.

Bianca1k
Junior entuziast

Am dat reset la absolut tot si nu functioneaza. Nu am alt telefon ca sa mut sim-ul. Ar rezolva ceva?

Bianca1k
Junior entuziast

Am incercuit cu rosu cum apare. Apelurile si mesajele merg...

Merg deoarece esti conectata la reteaua 2G.

Sigur nu sunt probleme cu semnalul in zona.

Bianca1k
Junior entuziast

Sunt in centrul Clujului, la mine acasa, unde locuiesc de o viata deci nu sunt probleme cu smenalul in zona. Nu pot accesa nimic deoarece nu se incarca, e ca si cum nu as avea deloc internet

...totul a debutat brusc de 3 zile.

După cum am văzut există o restricție din telefon la rețeaua 3G/4G, motiv pentru care nu se încarcă nimic. Dar faptul că apare semnul de ”date mobile” e ok, deci nu sunt blocate. În acest caz, există o limitare la o conectare pe 3G/4G din telefon (Setări / Rețele mobile).

In mod normal resetarea setarilor de retea ar fi anulat acea restrictie.

Poate ar trebui contactat Orange pentru a verifica situatia setarilor de retea din cont.

Bianca1k
Junior entuziast

Va referiti la aceasta setare oare?

Da, la cea cu ”Network Mode” făceam referire, dar pare ok, adică nu e o problemă de acolo. E totuși ciudat să funcționeze și subit să nu mai fie ok.

Întrebare: Ai un alt număr în familie? Pentru un test al telefonului cu un alt SIM. Adică dacă e o problemă de la SIM/cont sau de la telefon.

@Bianca1k: Să înțeleg că ai resetat telefonul? Adică "revenire la setările din fabrică"? Cel puțin aceea ar fi "reset la absolut tot".

Bianca1k
Junior entuziast

Da, degeaba...este la fel, nu am renovated mimic...

 

Contacteaza prin chat Orange poate este o problema legata de cont.

Daca tu excluzi ca exista o problema cu reteaua in zona.

Poti scoate cartela si sa o muti in alt slot daca ai dual sim.