la 28-04-2023 09:51 AM - editat ultima oară la 28-04-2023 12:05 PM de DanielaH
Buna ziua!
Cam de 3-4 zile nu imi functioneaza datele mobile. Mentionez ca apelurile merg, resurse valabile am, recent am incarcat cartela cu optiune. Setarile telefonului sunt facute, le-am refacut, degeaba. Singura modalitate prin care am observat ca se rezolva pe moment este sa dau restart la telefon. Dupa restart merge internetul o zi, iar a 2-a zi dimineata iar nu merg, iar trebuie sa dau restart, etc. Asta patesc in Bucuresti deci nu este problema cu semnalul. Mai cunosc cateva persoane care patesc acelasi lucru. Cartela fizica este relativ noua. Deci toti indicii arata ca problema este de la operator, este in proces de rezolvare aceasta problema? Multumesc!
28-04-2023 11:21 AM - editat 29-04-2023 08:19 AM
Salut,
Am un iPhone 12, nu am avut niciodata probleme de genul asta.
Recomandarea mea ar fi sa iei legatura cu un consultant, fie la 300, fie pe chat-ul Djingo, de pe un laptop/pc (pentru transfer la operator trebuie sa scrii "transfer operator"), si vezi ce pot face in sensul asta. Din moment ce a mers totul ok pana acum, tind sa cred ca problema e la retea/acoperire/echipamentele din zona, si nu la telefon.
la 28-04-2023 10:27 AM
@RT93: Bun venit în Comunitate. Da,sunt posibile probleme pe cont. dar de asemenea pot fi probleme care țin de partea hardware, adică de echipament. Ai încercat să vezi dacă se întâmplă similar și pe alt telefon? Probabil că nu.... Pe de altă parte, de cât timp se întâmplă? Adică, înainte de această sesizare, ai instalat update-uri de software / firmware/android? Poate fi o cauză.
la 28-04-2023 10:33 AM
Telefonul este un 11 pro max, softul 16.4.1, cam de 3-4 zile am observat aceasta problema. Nu am incercat sa bag cartela in alt telefon insa voi incerca. Pe mine ma intereseaza sa mearga pe acesta. Timp de 3 ani de cand am telefonul nu am patit acest lucru. Totodata am mai citit postari pe comunitatea Apple cu aceeasi problema. Multumesc!
28-04-2023 11:21 AM - editat 29-04-2023 08:19 AM
Salut,
Am un iPhone 12, nu am avut niciodata probleme de genul asta.
Recomandarea mea ar fi sa iei legatura cu un consultant, fie la 300, fie pe chat-ul Djingo, de pe un laptop/pc (pentru transfer la operator trebuie sa scrii "transfer operator"), si vezi ce pot face in sensul asta. Din moment ce a mers totul ok pana acum, tind sa cred ca problema e la retea/acoperire/echipamentele din zona, si nu la telefon.
la 28-04-2023 11:33 AM
Mersi de sfat, voi vorbi pe chat. Chiar acum mi-a trimis cineva un mesaj cum ca nu ii merge youtube pe date mobile (abonament orange, resurse suficiente disponibile) pe 11 pro, insa pe wifi merge perfect. Problema este in aceeasi arie, Bucuresti, Sector 3.
la 28-04-2023 11:35 AM
Atunci e clar o problema zonala. Am incercat si eu la mine in zona (alt oras), si, cu toate ca semnalul e departe de a fi ideal, YT merge ok. Deci e clar o problema doar in zona aia, si nu cred ca are vreo legatura cu telefonul.
la 28-04-2023 11:44 AM
Salut @RT93,
Eu cred ca problema e de la telefon. Poti încerca o resetare a setărilor de rețea, urmează pașii de aici: https://support.apple.com/ro-ro/HT201415 dar încearcă cartela si in alt telefon.
la 28-04-2023 11:57 AM
Am vorbit cu un consultant, mi-a resetat setarile pentru numarul meu de telefon, momentan e ok, multumesc pentru raspunsuri!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor