la 13-06-2024 01:36 PM - editat ultima oară la 13-06-2024 01:49 PM de DanielaH
Internetul are mereu sub 10 Mbps la upload. Este un internet de 2 lei... Tin conferinte online si ies de tot **beep**... Mi-au zis ca e de la cartela si am schimbat-o, apoi mi-au zis ca e de la telefon, l-am schimbat si pe ăla, ca la final sa imi spună fix asa : "Noi nu garantam acoperire peste tot" . Serios???
Aceasta experienta a avut loc chiar ieri in magazinul Orange din Sun Plaza Bucuresti.
13-06-2024 01:44 PM - editat 13-06-2024 01:45 PM
Buna,
Nici un furnizor nu îți va garanta viteze constante în orice zonă te-ai afla.
Pentru evitarea problemelor apărute ai fi putut face niste teste cu un telefon diferit sau ai fi putut întreba un coleg ce viteze atinge acesta.
Pe viitor poți căuta o soluție alternativă daca consideri acest lucru și daca exista în zona cu probleme.
13-06-2024 01:53 PM - editat 13-06-2024 01:53 PM
@Amy08: Bun venit în Comunitatea Orange. Indiferent de furnizorul preferat, îți recomand să utilizezi serviciile acelui furnizor care are (în cazul serviciilor mobile) o rețea cu o acoperire (semnal) cât mai bun în zona de domiciliu sau unde utilizezi preponderent serviciile mobile. Altfel, vor fi probleme mereu, și situația nu se va schimba de pe o zi pe alta.
la 13-06-2024 03:08 PM
Salutare!
Pentru lucruri de genul acesta recomand o conexiune de fibră optică, ce este mult mai stabilă și cu viteze decente. Pe internetul mobil de pe telefon este mult mai dificil de gestionat astfel de situații.
Dacă vrei să te bazezi exclusiv pe așa ceva, cauți cea mai bună soluție în locația respectivă, dar nu este nimic garantat, din păcate. Eu am folosit peste 10 ani conexiuni prin internet mobil, dar prin intermediul unui router 3g/ 4g, pe care l-am pus unde aveam cel mai bun semnal și cele mai puține fluctuații.
Din păcate, în astfel de cazuri, pot apărea și probleme din acestea, oricât ți-ai dori să nu existe. Depinde foarte mult de numărul de utilizatori care se conectează in același timp pe o celulă ( antenă), de cum ajunge semnalul la tine, cât de departe te afli de antenă, etc.
Poți încerca , eventual, să comuți pe 5g, dacă ai sau pe 4g, dacă deja ești pe 5g și să încerci din nou.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor