anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Viteza de internet mobil a cazut drastic

romeo_sms
Începător

Buna seara,de ieri viteza de internet a cazut drastic la abonament orange,masurat cu speedtest,am numai intre 2-5mb/s pe download ai cam la fel pe upload,in majoritatea zilei,sunt momente cand urca la peste 120mb/s,dar majoritatea timpului nubpot deschide nici macar o aplicatie bancara.

A mai observat cineva asa ceva?

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai încercat un restart al.telefonului, o resetare a parametrilor de rețea?

Da, totul si tot degeaba

delfinas
#StarMember

Romeo, bun venit in Comunitate!!!

In ce zona se manifestă această problema? Ai schimbat, de ieri, locul, ești în altă zonă decât de obicei? Se manifesta doar indoor sau și outdoor?

Radutuby
Cunoscător

Bună seara!

Dacă folosiți iPhone, este posibil ca viteza foarte mică să fie cauzată de funcția iCloud Private Relay. (Adresa ta de ip indica asta)

6989.jpg

Această funcție redirecționează tot traficul prin serverele Apple/Cloudflare, ca un fel de VPN.

Când faceți un speedtest cu Private Relay activ, viteza poate scădea drastic, chiar dacă aveți 4G/5G perfect.

Exact asta se întâmplă: testul nu merge direct prin Orange, ci prin serverele Apple → de aici apar viteze de 2–5 Mbps.

Pentru siguranță, încercați așa:

1. Setări -> iCloud ->  Private Relay (Releu Privat) -> Opriți

2. Reporniți Speedtest și testați din nou.

Ar trebui ca viteza sa revina la normal (zeci sau sute de Mbps), iar aplicațiile se vor deschide fără probleme.

Nu este o problemă cu rețeaua Orange, ci cu redirecționarea traficului prin Private Relay. 

CalinR
Cunoscător

Se mai fac optimizari ale retelei. Daca intampini aceeasi problema te sfatuiesc sa iei legatura cu relatii clienti. Daca ai Iphone 17 pro...asteapta un update

El face testul prin VPN si cel mai probabil asta este cauza. Am testat si eu icloud Relay si scade viteza foarte mult la download.

RafaHelper
#StarMember

Salut @romeo_sms

S-a rezolvat problema, poți sa revii cu mai multe detalii?
Daca nu ai schimbat nimic in configurația telefonului cel mai probabil exista lucrări de modernizare a rețelei in zona ta. 

MihaiC99
Campion

Salutare!

Poți încerca să setezi ca rețea preferata rețeaua 4G in meniul telefonului. Este posibil ca în zonă să se facă lucrări la rețeaua 5G sau semnalul 5G să fie mai slab în interior, iar trecerea pe 4G poate oferi o conexiune mai stabilă.

romeo_sms
Începător

Ieri am tot discutat cu cei de la Orange,au facut mai multe resetari din sistem,au lansat si o sesizare catre tehnic,si am observat ca si a revenit viteza,spre seara era totul ok,ajungeam la viteze de 150mb/s,