anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

probleme cu semnalul de cand mi-am instalat fibra optica

Har
Junior entuziast

Am probleme cu semnalul de cand mi-am instalat fibra optica

8 Răspunsuri 8

Pololică
#StarMember

Salutare!

Vezi cum este intinsa fibra, sa nu aiba unghiuri (trebuie sa fie "rotunda"/colac). De obicei, e cea mai comuna buba la noile instalari in cazul in care se doreste "ascunderea" ei.

arsradu
#StarMember

Salut,

Probleme cu semnalul....? La fibra optica? Vorbim de semnalul de fbra optica? Semnalul de WiFi? Despre ce semnal vorbim? Si cum se manifesta mai exact problema? Iti spun sincer ca mie nu mi-e clar deloc contextul in care intampini probleme.

Client Orange

Har
Junior entuziast

Mi se pierde semnalul la telefon

 

Salut,

Semnalul la telefon (daca vorbim de semnalul GSM, nu WiFi) nu are nicio legatura cu instalarea serviciilor de fibra optica.

Daca telefonul permite, iti recomand activarea serviciului Apel WiFi atunci cand esti acasa.

De asemenea, daca problema se manifesta pe 4G/5G, si pe 3G ai semnal mai bun, iti recomand sa treci telefonul manual pe 3G si, din nou, sa folosesti Apel WiFi.

Pentru raportarea problemelor de acoperire, iti recomand sa faci o sesizare folosind mijloacele de contact de aici.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Problemele întâmpinate apar doar pe telefon

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Ai încercat să dai un restart la telefon? Poți cere o resetare de cont prin Chat Djingo, din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).

De asemenea, poți să le scrii din secțiunea Contact ( Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

Succes!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Semnalul GSM sau la ce fel de semnal te referi?

Anonim
Neaplicabil

Te referi la semnalul wifi?

Te rugam detaliază problema.