la 19-03-2024 11:44 AM - editat ultima oară la 19-03-2024 11:45 AM de GeorgianaD
Am probleme cu semnalul de cand mi-am instalat fibra optica
la 19-03-2024 11:51 AM
Salutare!
Vezi cum este intinsa fibra, sa nu aiba unghiuri (trebuie sa fie "rotunda"/colac). De obicei, e cea mai comuna buba la noile instalari in cazul in care se doreste "ascunderea" ei.
la 19-03-2024 12:04 PM
Salut,
Probleme cu semnalul....? La fibra optica? Vorbim de semnalul de fbra optica? Semnalul de WiFi? Despre ce semnal vorbim? Si cum se manifesta mai exact problema? Iti spun sincer ca mie nu mi-e clar deloc contextul in care intampini probleme.
la 19-03-2024 03:09 PM
Mi se pierde semnalul la telefon
19-03-2024 03:13 PM - editat 19-03-2024 03:14 PM
Salut,
Semnalul la telefon (daca vorbim de semnalul GSM, nu WiFi) nu are nicio legatura cu instalarea serviciilor de fibra optica.
Daca telefonul permite, iti recomand activarea serviciului Apel WiFi atunci cand esti acasa.
De asemenea, daca problema se manifesta pe 4G/5G, si pe 3G ai semnal mai bun, iti recomand sa treci telefonul manual pe 3G si, din nou, sa folosesti Apel WiFi.
Pentru raportarea problemelor de acoperire, iti recomand sa faci o sesizare folosind mijloacele de contact de aici.
la 19-03-2024 03:19 PM
Problemele întâmpinate apar doar pe telefon
la 19-03-2024 03:19 PM
Ai încercat să dai un restart la telefon? Poți cere o resetare de cont prin Chat Djingo, din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).
De asemenea, poți să le scrii din secțiunea Contact ( Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Succes!
la 19-03-2024 02:27 PM
Salutare!
Semnalul GSM sau la ce fel de semnal te referi?
la 19-03-2024 02:46 PM
Te referi la semnalul wifi?
Te rugam detaliază problema.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor