anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema functionare internet - iphone 13

nyk_dany
Junior

Salutare! Am un abonament smart plus 20 - 5g, de cand am activat acest abonament, nu mai functioneaza internetul in 4g, am incercat resetare cartela e-sim, multiple apeluri la relatii cu clientii, resetare setari telefon, nimic nu rezolva problema. Problema este valabila oriunde m-as afla, nu conteaza locatia. A mai trecut cineva prin aceasta problema, daca da, cum ati rezolvat-o?

Multumesc!

14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Nu înțeleg, adică înainte de trecerea pe abonamentul acesta funcționa pe 4g? 

Inainte aveam un abonament de 12 euro care nu avea 5g, si internetul mergea perfect in 4g, acum dupa modificarea abonamentului si trecerea la un abonament 5g, internetul functioneaza doar in 5g la viteze corespunzatoare, iar in 4g sunt doar viteze ca in pozele atasate. In 90% din timp stau in zone cu semnal 4g si e un chin, nici whatsapp nu functioneaza. 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Deci nu are ceva gen să aleagă el în mod automat rețeaua, cum au alte telefoane sau ce se întâmplă? 

Are setat sa aleaga reteaua automat, de asemenea are setat sa aleaga singur 4g - 5g, dar indiferent ca aleg sa ramana doar in 4g, internetul nu functioneaza decat cu viteze foarte mici. 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Cere o resetare a contului la ei, pentru că e ceva suspect! 

Am cerut, ei zic ca nu e nimic in neregula cu setarile, dupa resetare problema inca exista. 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Să încerci o trecere prin mod avion a telefonului, eventual și pe 2g/3g, de mai multe ori, un restart și vezi ce face. Ciudat rău!

Am incercat toate variantele posibile, resetare generala, restart, mod avion.  Problema e din februarie 2022 si pare ca nu are rezolvare. 

Anonim
Neaplicabil

Treci pe sim fizic si vezi daca merge. Incearca si pe alt telefon cu sim-ul fizic, daca tot ai probleme. Suspectez o problema hardware, ma indoiesc sa fie problema de la retea.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Da, este posibil să fie și din telefon! 

O sa incerc astazi sa ajung intr-un orange shop sa trec pe cartela fizica sa vad cum functioneaza si revin cu un feedback. 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Succes!

DanielaH
Moderator

@nyk_dany, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Din pacate nu am reusit sa ajung intr-un showroom, nu am rezolvar nimic.